Beste bokkers. Ik zal op dit bericht wel bergen commentaar gaan krijgen maar toch plaats ik het voor het welzijn van Senna (pupje). Wegens omstandigheden kan ik helaas niet meer voor haar zorgen. Sinds maandag gaat het ineens heel erg bergafwaarts met mij (depressief, huilbuien) dus heb ik de beslissing gemaakt om een ander baasje voor Senna te gaan zoeken. Ze verdiend een baasje dat voor de volle 100% voor haar kan gaan en dat kan ik op dit moment helaas niet.
Ga alsjeblieft niet gelijk roepen dat ik er van te voren beter over na had moeten denk enz. dat heb ik zeker gedaan!! Wil al jaren een hondje van mezelf en dacht dat dit de uitgewezen kans was.
Ik (en iedereen om mij heen) had dit nooit aan kunnen zien komen want anders was ik er uiteraard nooit aan begonnen want dan had ik mezelf ook heel erg veel verdriet kunnen besparen.
Zit dit bericht ook weer met tranen in mijn ogen te typen maar ik hoop zo dat ik via deze weg een leuk,blijvend baasje voor Senna kan vinden want dit verdiend ze zo!
Dus mijn vraag is, is er iemand die een leuke pup zoekt of die iemand weet die een leuke pup zoekt, dan hoor ik het heeeeel graag.
Dit is de link naar de advertentie op marktplaats:
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... dPlacementNogmaals, ik zal wel heel veel commentaar gaan krijgen maar toch heb ik dit bericht geplaatst omdat ik echt het beste voor de pup wil... Ze mag zaterdag ook terug naar de fokker maar zou liever hebben dat ze gelijk naar een nieuw baasje kan want die weet hoe lang dat gaat duren als ze weer bij de fokker zit.