Broccoli schreef:Prachtig dier! Een kaketoe hoort bij de papegaaien toch?
En zoooo lief
Hij nestelt zich echt tegen je aan op de bank en valt dan in slaap
en als je een gesprek hebt gaat hij je na babbelen maar dan echt babbelen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gelukkig is het geen vogel die veel herrie maakt, en niet de hele dag schreeuwt. Hij is gewoon stil, en af en toe zingt ie eens lekker. Wel is het een hele erge sloper
! Hij heeft zo'n witte schelp om zijn snavel scherp te maken, en dat is meestal binnen 1.5 dag helemaal op. Verder blijft speelgoed ook niet lang houdbaar
Maar alsnog is het wel mijn lieve vriendje. Hij heet overigens; Gino 
(Google, ik heb een blauwe)
zeeeeer bekend iets.. Er zijn hier serieus al 10 afstandbedieningen van de televisie gemold
die bewaken we nu met ons leven
Speelgoed nou we halen tegenwoordig gewoon bij Het Goed ofzo speelgoed voor 1 euro want 1 dag en het is stuk, heeft hij toch nog de lol van

)
waardoor ze afstandelijker werden. Uiteindelijk hebben we ze naar de papegaaienopvang gebracht. Daar leefden ze in heerlijke ruime volières met veel soortgenoten (we hebben ze nog een paar keer opgezocht). 
Vriendin was aan het schoonmaken bij zijn kooi, ze stoot de kooi aan en Lorre zegt ineens 'Koeienkop!' Heb me suf gelachen
!
Felipe vindt het lekker
hihi
_Charlotte schreef:Sanne135 schreef:Is ranja goed of slecht voor een papegaai?Felipe vindt het lekker
Die van ons zat laatst stiekem uit het whiskey glas van m'n vader te drinken toen we even weg waren