Billy schreef:[Gut Netje, ze hebben er gewoon geen verstand van. Laten ze dat gewoon toegeven dan.
Daarom heb ik helemaal niks met dierenartsen en voeding. De meeste praten maar dom de reclames na zonder dat ze er maar iets van weten.
Maar goed, dat zou ik ook doen als ik bonussen kreeg voor voer wat ik in de praktijk verkocht....
Bééte flauw na 6 jaar studie, waarin ze wel degelijk veel over voeding leren en veel college's hierover hebben (en nog veel meer over moeten weten als ze examen doen...), maar wat ik nog belangrijker vind: de gevolgen zien van het één en het ander (dus brokken versus vers) bij honden en katten. Als je mijn stukje leest dan zie je dat ik aangeef dat wanneer er problemen zijn er moet worden gezocht naar de beste oplossing. Als er geen problemen zijn, dan ben ik toch eerder geneigd mijn dochter en schoonzoon te geloven, dan alle goeroes op Bokt
Mijn hond krijgt dus dieetbrokken en loopt ook mee met het maandelijks onderzoek naar wormen in Utrecht: in twee jaar nog geen wormen gehad, behalve de ene keer dat hij toevallig vlak voor het onderzoekverse vlees gehad had... Voor mij zegt dat genoeg.
Maar goed: nu maar weer ontopic. Want TS zal dit niet leuk vinden...