Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat een super bericht!!!
Gelukkig weten wij wel hoe onze honden in elkaar steken en proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden. Ik heb het natuurlijk makkelijker, omdat die van ons eens zo klein zijn en bij escalatie veel minder schade aan kunnen brengen, maar het principe is natuurlijk wel hetzelfde.
Tijdje terug had hij zijn voetje flink ontstoken, dus moesten we dat uiteraard behandelen. Eerst zo geprobeerd. Dat gaf zoveel stress dat ik de rest van de dag niet meer bij hem in de buurt kon komen
Toen hebben we het de keer erop met het snuitje gedaan. Poot was zo behandeld en toen we het snuitje af deden, schudde hij zich uit en kwam meteen voor wat lekkers!
)
helemaal leuk.

secricible schreef:De hondjes bij deze hondenschool zijn ook allemaal NOOIT agressief. Enige uitzondering zijn dus de hondjes die er juist heen gaan omdat ze agressief zijn en dat af willen leren. Ga er verder niet meer op in. Jij jou manier, ik mijn manier. Prima toch
Overigens gaat mijn kritiek verder dan alleen op je trainingsmethode. In je eerste bericht meteen roepen "de school waar jij heen gaat is niet goed, kom maar naar mij" vind ik weinig professioneel. Daarbij opgeteld dat je zonder een hond gezien te hebben direct weet van hoe en wat en conclusies trekt zegt mij genoeg...

.