zonnebloem18 schreef:Vlooien zitten niet buiten, vlooien zitten vrijwel alleen maar in huis, maar als jij geen vlooien in huis hebt en je kat gaat niet naar buiten, waar hij in aanraking komt met andere katten is de kans op vlooien binnen heel klein.
Ik heb in de afgelopen 2 jaar meer dan 40 kittens opgevangen en de verwilderde kittens die buiten hadden gezeten hadden nooit vlooien en van de kittens die duidelijk gedumpt waren omdat ze verder heel tam waren had 75% vlooien.
dit is namelijk de 1 ste huisdier(op 2 hamsters na)
mijn ouders hebben wel een hond die hier kwam(nu helaas niet meer (tot nu toe)) dus no flo
Bij ons komen ze ook gewoon buiten maar ze hebben geen van drie vlooien hoor, we controleren dat regelmatig 

. Als ik op mijn buik lig te lezen frut ze net zolang totdat ze onder de deken op mijn rug zit, met haar koppie net onder de deken vandaan.
. Maar hij ligt ook heel graag dicht tegen je gaan, het liefst uitgestrekt tussen je benen 
, mijn slaapkamer is boven (en die deur is overdag dicht) en als ze naar 'bed' wil gaat ze op de tweede tree van de trap liggen en iedere keer als ik langs de trap loop (moet er langs om naar de keuken en de wc te gaan), schiet ze een paar treden omhoog, tot ze doorheeft dat ik op dat moment nog niet naar boven ga, dan gaat ze weer op de 2e tree zitten, dit spelletje herhaalt zich wel een keer of drie iedere avond.