hihi het merk... lot-en dan nog iets.nl als ik op mijn laptop zit zal ik het hier plaatsen.
maar afhaalpunt in de buurt. en je kan eenken/kippennekken nestelen. schapenkoppen. kippenkarkas etc. vind het zelf goed klinken. alleen 'mis' de groenten maar dat kan ik zelf toevoegen
Oja Lotgering! Let er wel op dat je er niet 'zomaar' bot naast gaat geven, dat kan leiden tot de harde ontlasting. Even voorzichtig proberen dus en kijken wat gaat. Schapenkop is echt een bot voor gevorderde barfhonden, dus in het begin zou ik het houden bij kipnekken/karkas en eendennekken.
Balen ophaalpunt hier (of verkooppunt) vraagt 40 cent per pakje meer... Even kijken of er iemand in de buurt is die samen met mij wil bestellen dan is het via de webshop goedkoper
We hebben nog 3 zakken brokken dus tjid zat om rond te snuffelen
Sonja, ik begreep dat je juist van vlees minder nodig hebt als van brok. Maar dan nog is het niet veel duurder.
Ze krijgt nu 700 gram brokken. Versvlees zit per 500 gram verpakt. En ik zou dan iets er bij kunnen geven toch? Een kippennekje of vissenkop ofzo? En anders 1,5 pakje per dag
Nee, het is echt andersom. Je zou er inderdaad een kipnekje bij kunnen geven, zalmkop zou ik heel even mee wachten. En goed de ontlasting in de gaten houden, het kan zijn dat je percentage bot dan te hoog wordt en dat je beter 1,5 pakje per dag kunt geven om alles in balans te houden.