Ik volg!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Muzefee schreef:Oeh dit ga ik even volgen! Mijn oom en tante hebben jarenlang ook Rhodesian Ridgebacks gefokt (van Masjonaland), grote nesten hadden ze vaak, erg leuk altijd. Zo hebben ze ook al eens een hond aan de koning van Spanje verkocht als ik me niet vergis.
TheHorseInn schreef:Wij hebben Een Ridgeback, ook een teefje.
Jazz is een ontzettend fijne hond. Ontzettend enthousiast!! Jazz heeft nog nooit gebeten etc. Wel is ze heeel kieskeurig die ze wel en niet mag. Maar iedereen mag haar aanraken,aaien en ze heeft nog nooit haar lip opgetrokken.
Wel is Jazz altijd ontzettend enthousiast en zodra er iemand binnenkomt is ze helemaal blij en wil ze het liefst bovenop je springen,mag wel niet maargoed. We horen altijd positieve reacties hoe mooi ze is.
Jazz is ook gek op water!
Jazz heeft afgelopen jaar een nestje van 14 pups gehad!! Al die honden zijn goed terechtgekomen en we horen ontzettend leuke gebeurtenissen en hoe lief de honden wel niet zijn! We hadden zelfs 1 die al heeel lang opzoek was naar een pup, die had heeel Europa doorgezocht, zelfs in Bulgarije ofzoiets, en die had bij ons een gekocht! was heel leuk!
KirstenVosje schreef:TheHorseInn schreef:Wij hebben Een Ridgeback, ook een teefje.
Jazz is een ontzettend fijne hond. Ontzettend enthousiast!! Jazz heeft nog nooit gebeten etc. Wel is ze heeel kieskeurig die ze wel en niet mag. Maar iedereen mag haar aanraken,aaien en ze heeft nog nooit haar lip opgetrokken.
Wel is Jazz altijd ontzettend enthousiast en zodra er iemand binnenkomt is ze helemaal blij en wil ze het liefst bovenop je springen,mag wel niet maargoed. We horen altijd positieve reacties hoe mooi ze is.
Jazz is ook gek op water!
Jazz heeft afgelopen jaar een nestje van 14 pups gehad!! Al die honden zijn goed terechtgekomen en we horen ontzettend leuke gebeurtenissen en hoe lief de honden wel niet zijn! We hadden zelfs 1 die al heeel lang opzoek was naar een pup, die had heeel Europa doorgezocht, zelfs in Bulgarije ofzoiets, en die had bij ons een gekocht! was heel leuk!
haha, hier ook 35 kg vrolijkheid, maar dan heb je wel een boel vrolijkheid![]()
Onze Ridgeback is precies hetzelfde, altijd blij als er iemand binnenkomt, heeft nog nooit een vlieg kwaad gedaan, altijd vrolijk!
Die van ons is 60 kg en hij heeft niet eens overgewicht.