(sneew)schoenen voor de hond.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

merrieveulen

Re: (sneew)schoenen voor de hond.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 18:28

WHAHAHA die bretels!!! Ik kwam niet meer bij toen ik dat zag!

Mijn kruising Bordercollie heeft tot dusver geen last van koude voeten gehad nog, maar heb 'm ook pas vier weken haha! Onze vorige hond (ook kruising BC maar ander type vacht) had het wel, ik droeg haar dan hele stukken tot de voetjes weer warm waren. Met onze huidige hond ga ik dat niet redden, die is wel een stukje zwaarder, hihi!
Ik vind die schoentjes van zooplus er helemaal niet verkeerd uitzien, en ook niet duur!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:21

Afbeelding

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:36

OMG...

Gis had gisteren wel gigantische ijsklonten onder zijn voet (1,5 cm in doorsnee), dat liep niet echt lekker. Maar goed toen waren we wel heel lang op pad geweest, vandaag konden we mooi heen en terug met de auto, dat ging wel beter.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:48

:D

Onze Kazuo heeft nergens last van, maar Taro heeft al een paar keer stil gestaan, 1 poot omhoog houdend en soms nog een beetje gillen ook..... :') Dan moet je z'n pootje even in je hand houden (warmen) en kunnen we weer gewoon verder :D

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 07:57

hihi ja dat had Gis gisteravond ook eventjes. Ik denk dat er dan een stukje sneeuw tussen de haartjes onder de voeten door weet te glippen ofzo, wat dan vriesbrandt in de huid. Als je dan even de voet stevig vasthoudt met warme handen is het weer OK. Gis heeft op zich wel veel haar onder zijn voeten.