Mijn katten noemen Havannah en Tequilla, de laatste wordt soms afgekort tot Tequil als ze weer eens op het aanrecht zit/hondenbrokken steelt/... Deze namen zijn zelf gekozen, eerst noemden ze Loes en Snorretje/Snorkel.
Mijn hondje noemt Galia, noemde zo al toen ze bij ons kwam en hebben dit behouden.
Hikarii
Geplaatst: 05-12-12 08:32
We hebben nog maar 1 poes, genaamt Whiskey.
Ook wat overleden; Koikarpers: (Wel meer dood, maar 1 had maar een naam) Moby Dick
honden Joey en Sky. Sky woont bij mijn moeder Joey lekker bij ons thuis Schildpadden: Titi en Perry (waar is perry?) vissen: varierend van tijgertje tot baby#21 :p mijn verzorgpaard heet Admiraal, maar we noemen hem Reus
Mijn pup heette eerst Kocan maar aangezien hij daar niet naar luisterde en ik de naam niet bij hem vond passen heb ik hem Zandor genoemd. De rest van de namen heb ik ook bedacht.
Chinas
Geplaatst: 05-12-12 16:43
Cavia's: Mister (is een meisje ) Curly
Paard: Chinas Gill
femke85
Geplaatst: 05-12-12 16:44
katten, stakker (geboren zonder staart) roepnaam takkk of takkie rose, roepnaam roosje paarden lady roepnaam leeeed trueno roepnaam bessie
Anoniem
Geplaatst: 05-12-12 16:44
2 konijnen, Tijgertje en Beertje
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-12-12 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt
4 konijnen genaamd, Knoet, Norah, Pip en Pitou en een russische dwerghamster genaamd Balou
Dee_Es
Geplaatst: 05-12-12 17:05
Het is jouw huisdier en niet jou huisdier.
Mijn eerste caafs heetten Zorro en Punky en zij kregen dochter Zaza. We hebben 3 konijntjes gehad Nini, Max (naar Max Biaggi) en Nouka (naar Kanouk, paard dat ik verzorgd heb). Later heb ik nog 2 caafs gehad Delphi en Didi/Dietje.
En nu heb ik 2 kittens: Puma en Tijger Lijkt me duidelijk dat ik nooit heel veel energie wil steken in de naam van een huisdier