Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leonieke schreef:...Maar aan de andere kant; waarom zou een paardenfokker zijn veulen wel voor een topbedrag op de veiling mogen verkopen en zou een fokker niet een klein beetje over mogen houden op een kitten? Zolang dit niet bedrijfsmatig is en de pups/ kittens het allerbeste krijgen zou ik er niet van wakker liggen.
Sterre schreef:Leonieke schreef:...Maar aan de andere kant; waarom zou een paardenfokker zijn veulen wel voor een topbedrag op de veiling mogen verkopen en zou een fokker niet een klein beetje over mogen houden op een kitten? Zolang dit niet bedrijfsmatig is en de pups/ kittens het allerbeste krijgen zou ik er niet van wakker liggen.
Ylana schreef:Shirley schreef:Wat ik me afvraag .. en dat is niet aanvallend bedoeld ... waarom worden alle onkosten min of meer verrekend in de verkoopprijs ?
Bij mij kost een kitten als huisdier € 750,00 ongeacht geslacht, kleur, grote van de rosetten of onkosten die ik gehad heb bij dat nestje.
Alleen de sheeted Marbles gaan zo goed als gratis weg aangezien daar bijna geen markt voor is...
CM_ schreef:rytir, de test voor een poes is eerder 175 euro , je kan nog niet bij alle katten dna testen, en scannen is doorgaans 120 voor beide, en dan nog de snaptest.
Dekking is doorgaans ook duurder, eerder 250,- ...
dan nog lidmaatschap stamboekorganisatie, papieren etc
matasja schreef:Waarom dek je dan niet bij een reu met dekgarantie? Dat is toch heel normaal... 400 euro betalen en leeg blijven, dan niet terug mogen komen is snel verdiend, maken ze foto's van de dekking? Dat je zeker weet dat hij erop gezeten heeft met succes?
Werpkist kun je heel makkelijk zelf maken, wij hebben er toen een gemaakt van 100 euro van 1.50 x 1.50 met doodligstsngen erin, hebben al 4 nesten in gelegen en is nog steeds bruikbaar...
Maargoed, eigelijk offtopic daar het om katten ging