Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nafnaf schreef:Het is hard, en hij lijd misschien ook maar doodslaan kan je gewoon als eigenaar niet..
Lottie84 schreef:Wat maakt die 35 euro nou uit als je diertje ligt te creperen? Ik was direct naar een dierenarts gegaan en had me ook niet laten vertellen dat er niks aan te doen was en dat je hem maar in het donker moet laten creperen. Ik hoop voor het beestje dat het snel over is!
Nessah schreef:Dus jullie verwachten van een 15 jarig meisje dat zij zonder overleg met haar ouders in haar eentje in het donker naar een williekeurige dierenarts gaat fietsen?? Dat vind ik pas bizar!
en zoals ook je dierenarts al zei:
Rumpleteaser schreef:TS heeft de DA gebeld en die heeft haar geadviseerd het te laten gebeuren.
Rubber_Duck schreef:Ik zal wel half bokt over me heen krijgen, maar ook ik zou niet naar de DA gaan voor een hamster. Sorry, maar of zelf uit zn lijden (laten) verlossen, of zelf laten gaan. Zoveel geld zou ik er ook niet aan uit geven.
TS, wat vervelend zeg dat je hem zo zietHij heeft vast een fijn leven bij je gehad, en zoals je zei is hij al heel oud. Sterkte bij het afscheid nemen!

kohtje schreef:In laten slapen is ook wel een hele dure grap tegenwoordig 35 euro is niets.
Gewoon op een rustig plekje laten liggen.