Deze kat heeft zelf een nieuw huis uitgezocht want ze woonde gewoon aan de overkant.
Ze liep al een aantal maanden steeds door onze achtertuinen en probeerde bij iedereen naar binnen te glippen. Onze buuf vond het zielig dus die heeft haar uiteindelijk binnen gehaald en heeft overal flyers opgehangen aangemeld bij AMIVEDI en toen bleek madam dus aan de overkant te wonen.
Blijkbaar beviel het daar niet zo, druk gezin met twee enorme honden en ze heeft nu een nieuw huis bij de buuf gevonden. De oude eigenaren zeiden ook Nàh dan moet je haar niet voeren en dat is natuurlijk ook zo maar ze deden ook geen enkele moeite de kat weer een poosje binnen te halen of ook maar een zoektocht naar poesje te starten.
Nu is iedereen blij, de buuf, de buren die niet naar de kat omkijken, en vooral de poes die zich een chill huis heeft aangeschaft met makkelijker te drillen personeel

Dus wat ik ook probeer te zeggen; Katten zijn opportunisten die regelen hun zaakjes zelf.
) en toen ze nog een keer kwam een briefje door de deur gedaan... je kan haar ophalen... eigenaars stonden weekje later voor de deur... of ik de poes niet wilde houden... ze hadden al veel dieren [twee enorme honden, 4 andere katten] en poes ontsnapte steeds omdat die het onrustig vond. (ja duh.. waren mini-huisjes) Mevrouw heeft haar ouwe dag mooi bij mij mogen verblijven... en vond het heerlijk om buiten in het zonnetje te liggen.
)
Wanneer je je kat in eigen tuin houd, kan dit ook niet gebeuren.
Maar ja, je kunt het niet tegenhouden. Of je moet idd eens een kat daar laten overlijden aan zo'n allergie. Mijn andere Jack heeft eens bij iemand de hele mat onder gespuugd en gepoept, omdat ze niet tegen het voer van Pedigree kan. Die mensen hebben mijn hond daarna nooit meer gevoerd.
) verder komen ze voornamelijk in het parkje bij m'n ouders, en in de tuin van de 2 buren, die het heel leuk vinden als de kat even komt buurten. Niks aan de hand dus