Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
schumiegirl schreef:Hier een bullen man van net elf jaar oud.Fysiek nog steeds topfit, speels, altijd in voor een geintje en de grootste knuffel/bankhanger die je je maar kan bedenken!Ik leef ondertussen al 20 jaar tussen de bullies en kan mij geen leuker ras voorstellen. Persoonlijk vind ik het een makkelijk ras, mens-hond contact altijd goed, hond -overige dieren (paarden,schappen,katten,varkens,kippen) nooit een probleem. Hond-hond eigen roedel geen probleem, buiten de roedel afhankelijk van kunde eigenaars.
Kortom hier altijd een bull!We hebben een ook een american staffordshire terrier teefje van nu 6 jaar, ook een geweldige hond maar mis het clowneske van de Bull bij haar. Stafford wel meer will to please. Bull kent basiscommando's en loopt altijd los.De staff kan daarnaast ook nog vele kunstjes:)
Ik laat hem ook nog wel eens zonder halti uit, maar dat is bijna geen doen. Als hij links wil en ik rechts dan blijft hij eigenwijs er tegen in hangen in de hoop dat ik hem zijn zin geef. Of spontaan op straat gaan liggen en geen poot meer verzetten.
maar wel erg lieve honden, voor zover ik ze meegemaakt heb
lifaya schreef:dit is als ik het goed heb het gezonde type:
(oud type)
[ Afbeelding ]
(moderner)
[ Afbeelding ]
en ongezonde type:
[ Afbeelding ]
dus wel..
), simpel NEE is voldoende. Aan de riem lopen was 10 minuten werk, 2x in de auto en ze blijft keurig achterin zitten.