Later, toen mijn moeder de kat op zou halen, en duidelijk werd dat mijn moeder niet zelf gebeld had
(natuurlijk had ze niet zelf gebeld, ze wist immers niet dat de kat doogereden was) hoefde ze niks te betalen, eind goed, al goed. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat ze gekomen zijn, en mijn moeder op de hoogte hebben gebracht van de situatie, dat is beter dan dat je kat niet meer thuis komt en niet weet waarom, maar ik vind de rest daarna gewoon een beetje vreemd.
Een grote bende en meneer trots bovenop de bult zooi. Ze hebben zo veel schoon- en opmaakwerk gehad daaraan. HAHAHA. Maar ze konden erom lachen!
, maar het was echt 100,23
Is ook zo'n raar bedrag dat vergeet je niet zomaar 

Maar de hoeveelheid en de manier waarop, terwijl mijn moeder hem gewoon zelf op wou halen, nee tuurlijk is het niet fijn om je dier zo te zien, maar het enige wat ze gefatsoeneerd hadden, was zijn oogje dichtgenaaid, verder zag hij er netjes uit, en ze hadden hem mooi neergelegd. Ze stonden erop dat ze hem mee zouden nemen, maar als het dan zoveel geld gaat kosten, dan vind ik dat je dat ook mag melden. Mijn moeder heeft niet zomaar 100 euro contant in haar portemonnee.
).
Was een combinatie van kosten aan asiel en dierenambu geloof ik. Is inmiddels ook al aantal jaren terug, al worden dingen zelden goedkoper. Opvang, ophaalkosten, administratiekosten. Wellicht wat arbeidsuren voor het opruimen.