Leuk om dit te lezen, mijn verhaal is namelijk bijna het zelfde. eerst ook maar vissen genomen ter compensatie. Mijn ouders vonden het ook geen goed ideeën stonden en biet achter me. Vond dat toch wel belangrijk. Ik had ooit afgesproken dat mocht er ooit weer een poes aan komen lopen.
We deze mochten houden. Nu liep er in de zomer een zwerver door hun buurt heen die opgevangen zou worden
door de buren. Deze heeft toen naast ons huis, naast onze bijenkasten gejongt.
Ik ben ook erg actief met bijen bezig en vond dit wel speciaal. Gelijk bij de buren gaan kijken die ze hadden op gevangen en was verkocht. Toen ik het mijn ouders vertelde was mijn moeder ook aardig om.
Overleg met mijn huisgenoot en ik ben nu eigenaar van Sieb. Ben ook super blij. Hij woont nu eert bij mijn ouders om
Aan de hond te wennen en komt in het nieuwe jaar bij mij wonen. Ik heb en reismand dus hij krijgt soort van 2 huizen.
Bij mijn ouders af en toe als ik naar huis ga en bij mij. Ik heb nu ook zo'n rugzak die je op je rug. kan doen, ideaal voor het fietsen.
Ik wou eerst ook een oudje maar was ook beetje bang dat die sneller ziek worden en dat je meer kosten hebt.
Veel plezier met haar!