Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jorinda__ schreef:Ik duim heel hard mee! Onze oudste kat heeft ook een longontsteking gehad (bijna 2 jaar geleden alweer) en die is er ook doorheen gekomen en is weer springlevend, dus met Fritz komt ook alles goed, ik weet het zeker!
Joolien schreef:Jorinda__ schreef:Ik duim heel hard mee! Onze oudste kat heeft ook een longontsteking gehad (bijna 2 jaar geleden alweer) en die is er ook doorheen gekomen en is weer springlevend, dus met Fritz komt ook alles goed, ik weet het zeker!
Ja alleen is het helaas geen longontsteking maar een hart aandoening. Dat maakt t ook zo zuur. Hij heeft dan ook geen koorts, dat deed de bij da gister al de alarmbellen rinkelen.
Ik hoop idd maar dat geen nieuws goed nieuws is. Maar t is moeilijk om rustig te blijven... Ga zo maar slapen want ik ben bekaf.
Joolien schreef:Inmiddels gaat het iets beter met hem. Helaas is het wel zo dat de problemen uit het hart weg komen. Hij gaat dus iets beter maar t is maar zien of z'n hart nog goed genoeg is. Dat horen we morgen. Hij zit nu steeds in de zuurstof kooi, als ze dat niet hadden gehad was onze Fritz er nu niet meer...