kimmie261 schreef:prisca,super als je zo een hond toch een plekje kan geven,zou hier in uiterste noodzaak ook zo gaan hoor..maar bv 2 honden nemen waarvan je van te voren weet dat ze later weleens de tent uit kunnen gaan knokken,is niet zo heel slim
Nee maar als je het weet is het makkelijker en ik kan het aan en goed in overleg gedaan. Spuitje kan altijd nog. Ach af en toe knokken is niet erg weet het op te lossen (emmer water en ertussen springen)
Meeste mensen hebben toch een hond voor eigen genot en gezelschap zo ook bij mij is heerlijk thuis komen wetend dat die 2 staan te springen. Heerlijk wandelen door het bos met de honden. Alleen is toch niet zo leuk lopen. Ook voor kinderen is het goed ergens voor te zorgen. Heb konijnen gehad, parkieten en katten maar een hond is echt iets voor mij.
Ondanks dat ik werk doe ik mijn best voor mijn honden en ook paard. Heb er veel voor over en met plezier want wat ik van hun terug krijg is zo trouw kan menig vent nog niet aan tippen.
Trouwens gelukkig zie je steeds meer honden uitlaat services en ook hond opvangen....
Vooral hondenopvang is ideaal beest heeft gegarandeerd plezier in een sociale omgeving. Nu het donker wordt zijn er toch minder mensen buiten (raar hoor).