Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marleenloveu schreef:Sinds vandaag heb ik nog maar een franse hangoor in bezit, voedster is zonder hoofd naast de sloot gevonden. Nu op zoek naar een lieve grote ram die samen met mijn gecastreerde ram kan leven.
Weet iemand een leuke lieve gecastreerde franse hangoor ram in een straal van 50km van Heerenveen Friesland?
Is ze ontsnapt ofzo? of gewoon gegrepen?Wilawander schreef:Mocht iemand nog een lief nijntje zoeken. Ik heb meerdere oudere voedsters en nog enkele jonge voedsters en rammen.
Helaas moet ik om gezondheidsredenen minderen en zoek ik goede nieuwe huisjes. Dacht wie weet zoekt hier nog iemand wat.
o.a. ook mijn bestand Thrianta's
Ze zoeken een goed blijvend tehuis met ruimte en zijn allen geent en ontwormd.
Marleenloveu schreef:Sinds vandaag heb ik nog maar een franse hangoor in bezit, voedster is zonder hoofd naast de sloot gevonden. Nu op zoek naar een lieve grote ram die samen met mijn gecastreerde ram kan leven.
Weet iemand een leuke lieve gecastreerde franse hangoor ram in een straal van 50km van Heerenveen Friesland?
pubelia schreef:Wilawander schreef:Mocht iemand nog een lief nijntje zoeken. Ik heb meerdere oudere voedsters en nog enkele jonge voedsters en rammen.
Helaas moet ik om gezondheidsredenen minderen en zoek ik goede nieuwe huisjes. Dacht wie weet zoekt hier nog iemand wat.
o.a. ook mijn bestand Thrianta's
Ze zoeken een goed blijvend tehuis met ruimte en zijn allen geent en ontwormd.
Daar kom je nou net te laat mee! Ik was op zoek naar een voedster van rond de 2/3 jaar. Maar vond niks leuks. Heb nu een jonge Thrianta aan geschaft... Zonden overigens dat je met die fok stopt!
Geryon schreef:Marleenloveu schreef:Sinds vandaag heb ik nog maar een franse hangoor in bezit, voedster is zonder hoofd naast de sloot gevonden. Nu op zoek naar een lieve grote ram die samen met mijn gecastreerde ram kan leven.
Ik zou geen ram erbij doen.. Zijn uitzonderingen dat het goed gaat, maar je kan gewoon beter een voedster nemen.
Geryon schreef:Marleenloveu schreef:Sinds vandaag heb ik nog maar een franse hangoor in bezit, voedster is zonder hoofd naast de sloot gevonden. Nu op zoek naar een lieve grote ram die samen met mijn gecastreerde ram kan leven.
Ik zou geen ram erbij doen.. Zijn uitzonderingen dat het goed gaat, maar je kan gewoon beter een voedster nemen.
!