Schone oogjes, schoon neusje.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

? 
soesita schreef:Mooi diertje heb je daar.![]()
De grap van je vrienden is helemaal niet geslaagd maar ik vind het top van jouw dat jij wél je verantwoordelijkheid neemt. Veel plezier nog met je muisje!
Wel een verre nicht. Bah!

Ceriadwen schreef:Muizen eten tot ze genoeg hebben.. dus kans dat alles er morgen nog ligt is vrijwel 100%.
En wij hebben hier ook een muis zitten, alleen, in een gigantische kooi omdat mijn zoon hem heeft gered van de slang. Dus nu heeft de slang honger en de muis een hok van 95 euro. En die woont daar prima in zijn eentje en die ga ik niet laten castreren en ook niet laten enten.
Lief ding, mijn zoon is er dol op, maar als hij de 2 jaar red dan is t mazzel.
Moet ik er wel bijzeggen dat dit een doorgefokte kweekmuis is dus dat ie sowieso nog leeft is al een wonder.
-edit- slangen moeten ook eten he :p En persoonlijk zou ik liever gewurgd worden door een slang dan doodgebeten worden door een kat als muis zijnde. Als een slang wurgt dan drukt ie je zo samen dat je nog wel kan uitademen, maar niet meer kan inademen en is het eigenlijk binnen 1 minuutje of wat gebeurt. Als mijn katten een muis hebben dan duurt dat helaas wat langer.
Iris82 schreef:Ja ze mogen op zich wel onbeperkt eten.
Maar... ze worden dan wel erg picky. Lees: ze eten alleen de lekkerste dingetjes. Dus ga (binnenkort) wel voor een muizenvoer en ga dan wat gerichter voeren als je merkt dat ze niet alles op eet. Voorlopig is het niet erg hoor.
Ceriadwen schreef:Was een prijzige maaltijd dan als ik zie wat koi's soms kosten...
En uhm ik had niet veel keus hoor. Ik had hem persoonlijk in een bakje gedaan en vervolgens alsnog naar Jake the Snake gebracht. Maar zoonlief had hem al een naam gegeven, dus nu mag de slang wachten op de volgende voermuis ( sorry muislievend bokt). Dus meer een kwestie van geen nee kunnen zeggen tegen mijn kind :p
Geryon schreef:Oke bedankt!
Ik zag der net drinken trouwens.
Oja, foto's
Dit is haar:
[ Afbeelding ]
Op deze foto heeft ze alleen wel een erg spitsneusje, heeft ze zo op het oog niet.
Ik hoop dat het muisje ook blij is