Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Appie schreef:Hoezo lijden? Alleen omdat ze urine verliest? Oké, ze heeft spondylose, maar dat ze pijn zou hebben is mij niet helemaal duidelijk. Het kan bij deze aandoening natuurlijk wel zo zijn, maar dan ga je naar de DA en bespreek je of pijnstilling nog een optie is.
Ik vind het heel bizar dat nog redelijk wat mensen puur omdat een hond incontinent is dat een reden vinden voor inslapen.StalNollie schreef:en ik zet me iedere keer na het plasje weer opnieuw hierover heen maar het gaat me meer om als je haar dan al weg ziet duiken van dat ze weet dat ze fout zit en dus eigenlijk erg verdrietig daarover is. is dat voor de hond niet meer leuk.
Het feit dat ze wegduikt komt omdat je haar eerder bestraft hebt. Hoezo ze weet dat ze fout zit? Ze denkt dat ze fout zit door jouw manier van omgaan met het plassen. Ik vind het triest dat een hond zich zo gaat voelen om iets wat helemaal niet bij haar ligt.
StalNollie schreef:3de halve pilletje zit erin, vanmorgen was het plassen erger als anders. 2 keer flink binnen geplast. en toen ik thuis kwam van het werken waarbij hij nooit binnen plast. toch een flinke plas. maar we wachten geduldig af
idefix4 schreef:Brrr, wat ongelooflijk kort door de bocht! Een hond leert van jongs af aan, dat ie niet in huis mag plassen. Natuurlijk voelt zo'n beest ook de schaamte als het dan wel gebeurt!
Ik blijf erbij, dat altijd in huis plassen voor een hond net zo vervelend is als voor diens eigenaar. En als ik zo ver ben, dan hoop ik, dat ze mij ook een spuitje mogen geven. Want idd, een mens krijgt een zeer onwaardig bestaan in een verpleeghuis, omdat ze hem tegen de klippen op in leven willen houden en een hond mag gewoon fijn naar de eeuwige jachtvelden!
Ik deel de mening van Ariebren. Laat hem gaan. Ik heb zelf tegen de klippen op geprobeerd om het leven van mijn hondje te rekken en elke keer deed ze daar zelf fantastisch aan mee als de DA zijn snoet liet zien, maar op een gegeven moment weet je gewoon dat het genoeg is geweest.
Verder mbt schoonmaken: Pure chloor of echte ajax in het water. Dat werkte bij mij uitstekend en elke keer schoon water gebruiken en niet een emmer met sop laten staan. Ik had ook eens iets met citronella er in. Dat werkte ook uitstekend. Je ontkomt er zo wiezo niet aan dat je huis naar hond gaat ruiken als je een hond binnen hebt.
slimmerik schreef:Petpa schreef:Flink verwennen??? Ik noem dat het galgenmaal!
En wat is daar mis mee?