Nomanji schreef:Jij wilt een gezonde Chi met stamboom? Waarom vraag je dan in hemelsnaam naar teacup en mini? Goede fokkers verkopen die zieke kleine hondjes niet!
Eerlijk? Mensen zoalsjij die klein, kleiner, kleinst willen zorgen voor steeds ongezondere hondjes die BROODfokkers bewust mismaakt en ziek fokken omdat mensen zoals jij dat "schattig" vinden en zij er weer geld aan kunnen verdienen. Ja, mensen zoals jij houden dit soort dingen in stand! Van mij mogen dit soort mensen een verbod op honden krijgen.
Een Chihuahua is al klein genoeg, wanneer zien jullie stomme mensen dat eens! Ze hebben al genoeg gezondheidsproblemen zo.
Ga eens bij de vereniging kijken van de Chihuahua. Informeer eens naar de fokkers daar en denk niet alleen maar aan jezelf maar aan de hond die je wilt. En heb gedult! Een baby moet je ook 9 maanden op wachten.
Die inimienie kleine hondjes kunnen amper hond zijn, denk aan de hond.
+1
Chihuahua's worden naar mijn idee meer genomen als 'accessoire'. Hondje in een tasje, jurkje aan en weet ik wat. Ik vind het verschrikkelijk.... Een hond om een 'statement' mee te maken. Ik vind het verschrikkelijk, die hondenkleren!!! Die hond kan niet eens hond zijn. Ligt continu op iemands schoot of wordt constant opgetild.....