Agossie schreef:Ik moet wel een beetje lachen om dit topic. De meest wilde vergelijkingen worden rondgestooid!! _o-
Het is zo duidelijk dat Marjoow totaaaaal niet van honden houdt, sterker nog, ik denk dat ze er een hekel aan heeft. Lifaya, opzich vind je honden prima, maar je moet er geen last van hebben en vindt dat mensen met honden rekening moeten houden met anderen, maar dat anderen geen rekening hoeven te houden met de hondeneigenaren.
Als het gaat om mijn eigen gevoel, en daar gaat het hier toch om, dan zou ik mijn hond lekker los laten lopen op het strand. Waarom? Omdat het mag. Punt. Waar ik woon heb je 3m² om je hond los te laten lopen per 48km² of zo. Van de gekke... Daarom zou ik mijn hond dus lekker los laten op de plekken dat het wèl mag, of dat nu hondenstrand is of gewoon strand. En ik laat me niet weer wegjagen. Ik heb alle recht om daar met mijn hond te zijn. Als mensen daar problemen mee hebben, gaan ze lekker zelf maar weg.
Overigens moet ik er wel even bij melden dat ik een superbrave en lieve, opgevoede hond had.
Honden zijn niet mijn favoriete dieren maar ik heb er zeker geen hekel aan. Míts ze onder appèl staan!
xx_Horsiex schreef:Mag hopen dat marjoow wel enigzins van honden houdt, dat is als je paraveterinair bent wel handig.
Haha inderdaad
Netje schreef:Heb je wel eens een strand bekeken ná een mooie warme dag?? Wat ménsen voor rotzooi achterlaten is pas shocking ! Maar goed: kind krijgt ijsje, trekt het papiertje eraf en dondert het gewoon op de grond. En niemand die er verder op let. Eén voorbeeldje, maar als je kijkt naar alle blikjes, flesjes, patatbakjes, ijspapiertjes, boterhamzakjes, etc. etc. dan schrik je je echt kapot. Tuurlijk moet je je rotzooi opruimen, maar dat geldt ook voor de mensen waarvoor die arme honden het strand niet opmogen. Opvoeden moeten we allemaal: kinderen én honden. Maar ook volwassenen zouden wel eens mogen denken: verbeter de wereld, begin bij uzelf !
Eens
Maar persoonlijk sta ik liever in een papiertje van ijs dan in een hondendrol, om even de vergelijking te trekken.
Kijk, als alle hondeneigenaren van NL zijn of haar hond gewoon netjes onder appèl heeft staan, en gewoon de poep opruimt, heb ik er geen last van. Echter, is het meerendeel van de honden het tegenovergestelde.