HELP! Een spin in mijn gordijn!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Flynn00

Re: HELP! Een spin in mijn gordijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 22:25

ze zeggen om je angst van een spin te overwinnen moet je een spin in een potje doen met KLEINE gaatjes in de deksel. en een paar dode vliegen enzo erin stoppe (gewoon een leefruimte maken). en die op je nachtkastje zetten. dan kijk je er telkens naar zonder dat die spin naar jou toe kan. dan wen je aan de spin en vind je ze minder eng.
ik weet niet of het werkt want ik heb niet zo'n grote angst van spinnen. eerder ratten en muizen. :o

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 22:26

dieuwertje_ schreef:
ze zeggen om je angst van een spin te overwinnen moet je een spin in een potje doen met KLEINE gaatjes in de deksel. en een paar dode vliegen enzo erin stoppe (gewoon een leefruimte maken). en die op je nachtkastje zetten. dan kijk je er telkens naar zonder dat die spin naar jou toe kan. dan wen je aan de spin en vind je ze minder eng.
ik weet niet of het werkt want ik heb niet zo'n grote angst van spinnen. eerder ratten en muizen. :o

Huuu! Ik griezel alleen al bij het idéé! _O-

Onbekend987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 22:26

UMayDream schreef:
dieuwertje_ schreef:

Hihi, ik ook :D

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 22:27

Mooi niet dus, voor je het weet is ie weg uit het potje en ja, nee dus :+

Flynn00

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 22:28

nina357 schreef:
UMayDream schreef:

Hihi, ik ook :D

ga het uitproberen! dan weet ik meteen of het werkt of niet! :D

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 22:29

Jij liever dan ik :')
Maar als ik ooit nog wat minder bang wordt van spinnen dan zal ik aan je tip denken :=

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 22:32

Ken je deze nog? <<) Spinnen zijn wel gevaarlijk!

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 22:33

Umaydream, heb je je kamer al gecontroleerd voor straks? ;)

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 22:35

_AlMaraam_ schreef:
Umaydream, heb je je kamer al gecontroleerd voor straks? ;)

Haha nee, dan kom ik dingen tegen die ik niet wil zien denk ik :')
Maar zo op 't 1e gezicht zit er niks. :D Heb laatst ook even stofgezogen op m'n kamer dus dat scheelt ook weer.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 22:35

antje_vip schreef:

[ Video ]

Die ken ik niet, maar ik ga 'm ook niet bekijken _O-

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 22:36

Maarre, ze kruipen toch terug uit de stofzuiger als ik me niet vergis!

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 22:37

antje_vip schreef:

[ Video ]

_O- _O- _O-

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 22:38

_Astrid schreef:
Dit is zoooo ontzettend herkenbaar.
Ook als de dood van spinnen, men zegt dan altijd 'ze zijn banger voor jou dan jij voor hen', nou echt niet !!

Ik heb werkelijk waar nog nooit een spin voor mij weg zien rennen, terwijl er heel wat spinnen zijn geweest die mij hebben zien vluchten! Dus dat gaat al niet op :')

Ik ben er ook panisch voor! Dacht over mijn angst heen te komen door een vogelspin over mijn hand te laten lopen, maar helaas... vogelspinnen zijn cute, die hebben zuignapjes, echt grappig <3 . Maar de huis, tuin en stal spinnen jagen mij de stuipen op 't lijf.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 22:39

_AlMaraam_ schreef:
Maarre, ze kruipen toch terug uit de stofzuiger als ik me niet vergis!

Nee heb geen spinnen gezogen, alleen stof. :D Maar aangezien spinnen van stoffige ruimtes houden, blijven ze nu hopelijk een ietsie pietsie beetje meer weg :Y)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 22:39

Ladygiroc, ben je ook bang voor muizen en ratten?

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 22:40

Ladygiroc schreef:
_Astrid schreef:
Dit is zoooo ontzettend herkenbaar.
Ook als de dood van spinnen, men zegt dan altijd 'ze zijn banger voor jou dan jij voor hen', nou echt niet !!

Ik heb werkelijk waar nog nooit een spin voor mij weg zien rennen, terwijl er heel wat spinnen zijn geweest die mij hebben zien vluchten! Dus dat gaat al niet op :')

Ik ben er ook panisch voor! Dacht over mijn angst heen te komen door een vogelspin over mijn hand te laten lopen, maar helaas... vogelspinnen zijn cute, die hebben zuignapjes, echt grappig <3 . Maar de huis, tuin en stal spinnen jagen mij de stuipen op 't lijf.

V.. V.. V-v-v-vog..vogel..s-s-spinnen.. C-cute..? *gruwel*

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 22:43

_AlMaraam_ schreef:
Ladygiroc, ben je ook bang voor muizen en ratten?

Nope, zelf gefokt.. ben nergens bang voor behalve spinnen

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 22:45

Bij mij is het helemaal andersom, spinnen vind ik niet erg maar een muisje moet echt niet in mijn buurt komen. die wordt anders doof ;)

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 22:45

@UMayDream , ze hadden toen tegen mij gezegd dat als die vogelspin op de grond zou vallen dat ie dan dood zou zijn, dat vond ik wel een 'fijne' gedachte. Maar toen de eerste pootjes op mijn hand kwamen voelde het niet aan als spin... Kan ook aan mij liggen hoor, ben een beetje raar :+

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 22:51

Ladygiroc schreef:
@UMayDream , ze hadden toen tegen mij gezegd dat als die vogelspin op de grond zou vallen dat ie dan dood zou zijn, dat vond ik wel een 'fijne' gedachte. Maar toen de eerste pootjes op mijn hand kwamen voelde het niet aan als spin... Kan ook aan mij liggen hoor, ben een beetje raar :+

Haha geloof me, ik ben ook behoorlijk raar maar een vogelspin, op mijn hand, nee. :') Als ik op school de reptielen moet doen met praktijk doe ik de vissen en mag een ander het gedeelte met de vogelspin doen. Nog erger als mensen even bedenken dat die spin wel even z'n hokje uit mag en op wat handen mag lopen.. Ik verstop me dan nognetnietgillend bij de pony in z'n stal :o

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 22:55

Dat voelt idd niet aan als een spin... Vraag me niet hoe ze het vor elkaar hebben gekregen, maar ooit heeft iemand op school zo'n beest op mijn handen gezet... Brrrrrr vind het nog eng al ik eraan terug denk.
En ik ben nog altijd panisch voor spinnen! Die beesten moeten weg, en dan ook echt weg, zekersteweten weg :=
Weet je wat eng is? Als je onder de douche je haar wilt wassen, omhoog kijkt, en dan een groot-eng-tor-achtig beest ziet zitten vlak boven je op de muur :oo Meteen onder de douche uit, naar de kamer van mijn achterneef gerend, 'slaap je al??!', 'Er zit een heel heel heel erg eng beest in mn douche...' Wassie toch niet zo heel erg blij mee :=

En muizen vind ik helemaal niet eng, die pak ik gewoon op en zet ze ergens anders. Ratten vind ik wel vies, maar spinnen en ander ongedierte .... Brrrr :+

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 23:18

Santigo_ schreef:
Dat voelt idd niet aan als een spin... Vraag me niet hoe ze het vor elkaar hebben gekregen, maar ooit heeft iemand op school zo'n beest op mijn handen gezet... Brrrrrr vind het nog eng al ik eraan terug denk.
En ik ben nog altijd panisch voor spinnen! Die beesten moeten weg, en dan ook echt weg, zekersteweten weg :=
Weet je wat eng is? Als je onder de douche je haar wilt wassen, omhoog kijkt, en dan een groot-eng-tor-achtig beest ziet zitten vlak boven je op de muur :oo Meteen onder de douche uit, naar de kamer van mijn achterneef gerend, 'slaap je al??!', 'Er zit een heel heel heel erg eng beest in mn douche...' Wassie toch niet zo heel erg blij mee :=

En muizen vind ik helemaal niet eng, die pak ik gewoon op en zet ze ergens anders. Ratten vind ik wel vies, maar spinnen en ander ongedierte .... Brrrr :+

Ik hoop dat je wel eerst even een handdoek hebt gepakt en omgeslagen hebt voordat je de kamer van je achterneef in rende? :')

En tsja... spinnen kruipen idd weer uit de stofzuiger. En weet je wat nog het ergste is? Dan zijn ze witachtig van het stof :+ nog enger!

Ik ben ook echt een fobie aan het ontwikkelen voor die dingen. Niet leuk, niet gezond, maar kan het echt niet helpen :n |(

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 23:31

Vogelspinnen zijn zó leuk !! <3

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 23:45

JessAndHope schreef:
Santigo_ schreef:

Ik hoop dat je wel eerst even een handdoek hebt gepakt en omgeslagen hebt voordat je de kamer van je achterneef in rende? :')

:j Daar had ik toch nog aan gedacht in mijn paniek :')

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-12 20:29

Hier nog even vervolg :')

Ik heb vandaag en gister een hooiwagen door 't doucheputje gespoeld want die zaten vrolijk boven m'n hoofd terwijl ik onder de douche stond, en dat vond ik niet zo leuk :')
Die dingen kruipen toch niet uit 't douche putje he? :=