Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Akshay schreef:Bedankt allemaal voor de reacties
't is inmiddels al een paar dagen geleden, maar ik ben nog niet helemaal opgedroogd..
Vandaag de fotograaf gebeld die de prachtigste fotos van hem heeft gemaakt, 5 jaar terug. Helaas heeft hij de fotos niet meer, dus kunnen we ze niet bij bestellen op groot formaat..
Daar heb ik toch nog even een potje flink om gebruld..
De andere 2 katten zijn er ook best van ondersteboven.. Maarja, ook zij zijn opgegroeid met die lieve dikke rooie.. En dat zullen ze ook niet zomaar vergeten
loulou schreef:Akshay schreef:Bedankt allemaal voor de reacties
't is inmiddels al een paar dagen geleden, maar ik ben nog niet helemaal opgedroogd..
Vandaag de fotograaf gebeld die de prachtigste fotos van hem heeft gemaakt, 5 jaar terug. Helaas heeft hij de fotos niet meer, dus kunnen we ze niet bij bestellen op groot formaat..
Daar heb ik toch nog even een potje flink om gebruld..
De andere 2 katten zijn er ook best van ondersteboven.. Maarja, ook zij zijn opgegroeid met die lieve dikke rooie.. En dat zullen ze ook niet zomaar vergeten
heb je hem nog wel op klein formaat? je kunt namelijk ook een foto van een foto laten maken. ik weet niet tot hoever ze dan kunnen uitvergroten, maar is de moeite van het informeren waard.
sterkte