Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Femke schreef:Paardenbrok, daar kan ook een hoop rommel in zitten. Inderdaad. Maar het is tenminste wel ontworpen voor herbivoren...
't Is niet zo dat er 90% vlees in paardenbrok zit en 4% haver ofzo
Dat kun je bij hondenvoeding al niet zeggen.
Henkje schreef:Anoeska schreef:De verzekering zal niet voor de lol korting geven hoor (zo werkt een verzekering niet), dus er zal echt wel op een of andere manier aangetoond zijn dat het voer gezond is.
Nee, daar zal RC dus de verzekering geld voor betalen....
Cemlys schreef:Vers voeren is nog steeds een heel klein minimum, wat ik zie is dat 90% of meer gewoon op brokken staat, en dan heb ik het nog niet eens over RC, maar Pedigree, whiskas, supermarkt voer (AH, aldi, lidl, C1000). het zal misschien een beetje per regio verschillen. Maar ik kan ze op een hand tellen die ik tegenkom die vers voeren en dat zijn er heel wat.
Maar goed ontopic wat betreft de verzekering en het voer. RC is nog steeds een van de 'grootste' en bekendste merken denk ik, of het nu goed is of niet, daar laat ik me niet over uit. De verzekering en de fabrikant hebben een dealtje gemaakt en waarom niet. Vee mensen staan nog steeds op RC. Verzekering is volgens mij (zeker in vergelijking met bv engeland) nog steeds geen hoogloper hier.