Kitten blijft bijten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ingeb0rg

Re: Kitten blijft bijten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 02:04

Ehm, juist ja. Wij hebben een kruising Noorse boskat die precies dezelfde nukken vertoond, wat bij ons heel goed heeft geholpen was een lege wasmiddelfles, :-) elke keer als ze dat flikte dan kreeg ze een jetser met die fles. Mevrouw was toen heel snel klaar. Gewoon een lege fles in de buurt houden, als ze die op een gegeven moment zien gaan ze zelf wel op de loop.

Overigens is mevrouw nu 5, en als madame eten wil en ze krijgt niet op tijd heeft ze nog wel eens dezelfde streken. Dit is ook zo als poes NU aangehaald wil worden en je doet het niet meteen. Ach, aard van het beessie zullen we maar zeggen :-) probeer het eens! Lege (wasmiddel)fles!

Sterkte :-)

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-12 18:48

Hi, ik heb tot nu toe het blazen geprobeerd. Ik blies gewoon hard in haar gezicht en keek haar strak aan. Ze ging meteen op haar rug liggen.
Maar daarna werkte het minder hahaha, misschien omdat ik gister knoflook had gegeten ofzo ;)
Vandaag was ze erg lief, als ze aanviel dan verhief ik mijn stem en hield mijn hand ook stil. Dat met dat speeltje wil niet echt lukken want dan heb ik natuurlijk weer net op dat moment geen speeltje bij de hand. Ik heb wel de rest nu weggedaan even en dan ruil ik de speeltjes om.

Nu slaapt ze, de schat. Het is echt een lieverd, ze heeft gewoon 1 naar trekje ;)

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 21:06

Ik geef gewoon een brul of gooi een van haar speeltjes weg, dan is ze me zo zat :3