Heb dit stukje gekopieerd van wat ik op een andere site heb gezet:
Update 20-07-2012 tot 24-07-2012
Afgelopen vrijdag ging Jesda erg achteruit. Ze at al heel weinig maar had besloten er helemaal mee te stoppen, zelf water dronk ze niet meer. Zaterdag werd het nog erger en kwam ze niet meer van haar matje af terwijl ze vrijdag nog een plasje had gedaan. Van zaterdag op zondag nacht had ze nog gepoept en geplast in de keuken maar voor de rest wou ze niks eten/drinken. Maandag was het nog niet beter en ik wilde met haar naar de DA. DA gebeld, alles uitgelegd en moesten we om half 3 zijn. Hondje in de auto getild, DA gereden en daar werden controle foto's gemaakt! Wat bleek nou, de plaat in haar linkerpoot was te lang, waardoor ze haar poot niet kon strekken, dus niet lopen MAAr haar andere poot. De rechter was ook gebroken! Geen grote breuk maar het zat niet recht op elkaar. Dus moesten we vandaag weer komen voor nog een operatie.
Vanmiddag om 4 uur hebben we haar opgehaald:
Mijn meisje is weer thuis. Vanochtend om half 10 weer naar de DA gebracht en daar is ze weer geopereerd. Ik moest vandaag werken dus heb er eigenlijk verder niks van mee gekregen. Toen ik om 17:00 thuis kwam. Werd ik begroet door een staart dat flink heen en weer ging waar ook nog een piepend geluid bij hoorde omdat ze zo blij was. Tijdens het eten had mama verteld hoe de operatie was gegaan en die was super goed gegaan. Ze heeft nu aan beide kanten van haar achter poten een mooi litteken. Ze zien er goed uit. Verder is Jesda zelf goed te pas, lang niet zo suf/duf van de narcose als de vorige operatie. Ze mag vanavond geen brokjes ivm narcose en mag af en toe wat water. Morgen weer beginnen met medicijnen en 'uitlaten' mòet met een handdoek. Over 2 weken terug komen en dan zien we wel verder.