Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
even vandaag afwachten! russel schreef:Voor de pup denk ik beter in te laten slapen.....een adoptie gezin met een verlamd hondje die niet zindelijk is en nooit zal worden?
ShauniBef schreef:Nog steeds geen verbetering?
Daarom lees ik ALTIJD de bijsluiter, altijd. Hoop dat dit een goede les voor jullie is geweest. Helaas ten koste van de pup..
Als het te lang duurt, en er komt geen verbetering, hoef je daar ook niet meer op te hopen. Arme pup heeft waarschijnlijk erg veel pijn.
CK88 schreef:Ze vangt honden op voor een stichting, en het zou niet eerlijk zijn tegenover het hondje dat je er niet de tijd voor hebt die eigelijk zou moeten. De pup kan niks nu, en met een anderhalf jarig zoontje als alleenstaande moeder is het een wijze keuze een ander adoptie gezin te zoeken. De honden blijven maar tijdelijk om te kijken of ze het goed doen binnen een gezin, dus ik snap je reactie niet helemaal Jolliegirl?
De volgende pup staat al weer gepland uit spanje, twee zou echt niet kunnen, zeker niet als er 1 zoveel zorg nodig heeft, maar het ligt eraan hoe ze het gaat doen.
CK88 schreef:Ariebren schreef:Waar zijn we mee bezig ??
?