Volgende week zie ik er nog veel meer. Dan hebben we een wandeling en er komen er een stuk of 10 minimaal.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
qt_shetties schreef:Ik heb ook de Beaucerons gezien, de Shiloh's waren erg mooi, maar ook erg rustig met mijn kleine friemel, die normaal een hekel aan herder achtige heeft, ze is er zo vaak door gepakt, heb volgens mij ook met de baas van Kazan gesproken, mooi ras....
pfff ik neem nooit meer 2 honden tegelijk mee haha wat een gekef zeg ik werd er gek van. enne het word geen carriëre switch van boeren hond naar show hond
)Moosje schreef:qt_shetties schreef:Ik heb ook de Beaucerons gezien, de Shiloh's waren erg mooi, maar ook erg rustig met mijn kleine friemel, die normaal een hekel aan herder achtige heeft, ze is er zo vaak door gepakt, heb volgens mij ook met de baas van Kazan gesproken, mooi ras....
Heb ik jou gezien?
wij liepen met een Jackrussel achtig frutsel, en een sint bernhard
essiesilly schreef:qt_shetties schreef:Ik heb ook de Beaucerons gezien, de Shiloh's waren erg mooi, maar ook erg rustig met mijn kleine friemel, die normaal een hekel aan herder achtige heeft, ze is er zo vaak door gepakt, heb volgens mij ook met de baas van Kazan gesproken, mooi ras....
![]()
was idd leuk met de shiloh s!![]()
voor ons was het een heel leuke dag.. buiten de ringpfff ik neem nooit meer 2 honden tegelijk mee haha wat een gekef zeg ik werd er gek van. enne het word geen carriëre switch van boeren hond naar show hond
![]()
mooi groot terein! (jammer dat de ring zo klein was voor de grote rassen)
na de sliding van karin was ik wel iets wat voorzichtig op het gras haha