Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Chawi schreef:Ik heb hier al eerder een discussie over gevoerd en nogmaals. De manier hoe jullie met de TS omgaan is gewoon belachelijk.
Chawi schreef:Ohoh wat een moraalridders weer hier...
TS ik heb ook zoiets als dit aan mijn broek gehad toen ik wat postte.
Mijn kempvisjes zitten nog steeds heerlijk in hun grote vaas en doen het goed.
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt en als je plek hebt voor een vierkant aquarium is dat prima natuurlijk.
intel_1x schreef:Een kom is meest dieronvriendelijk ding voor vissen. Doe je vissen een plezier en doe ze bij iemand in de vijver of grote vierkante bak nu ze nog gezond zijn. Vissen in een kom worden niet oud, lijden een eenzaam opgesloten leven en krijgen zeer snel ziektes.

vrouwke schreef:intel_1x schreef:Een kom is meest dieronvriendelijk ding voor vissen. Doe je vissen een plezier en doe ze bij iemand in de vijver of grote vierkante bak nu ze nog gezond zijn. Vissen in een kom worden niet oud, lijden een eenzaam opgesloten leven en krijgen zeer snel ziektes.
ben ik het niet mee eens. mijn zus heeft 2 sluierstaarten in een kom gehad, 12 jaar lang.
toen overleed er 1tje en de ander zit nu hier al 5 jaar in de vijver.
Chawi schreef:Ohoh wat een moraalridders weer hier...
TS ik heb ook zoiets als dit aan mijn broek gehad toen ik wat postte.
Mijn kempvisjes zitten nog steeds heerlijk in hun grote vaas en doen het goed.
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt en als je plek hebt voor een vierkant aquarium is dat prima natuurlijk.
1997suus schreef:Reactie op hierboven. 12 jaar is wel oud, aangezien zijn mede genoot (staat er boven) al 5 jaar verder in de vijver verder leeft
heb je al iets van een bak gevonden? Hoeveel heb je te besteden? vrouwke schreef:intel_1x schreef:Een kom is meest dieronvriendelijk ding voor vissen. Doe je vissen een plezier en doe ze bij iemand in de vijver of grote vierkante bak nu ze nog gezond zijn. Vissen in een kom worden niet oud, lijden een eenzaam opgesloten leven en krijgen zeer snel ziektes.
ben ik het niet mee eens. mijn zus heeft 2 sluierstaarten in een kom gehad, 12 jaar lang.
toen overleed er 1tje en de ander zit nu hier al 5 jaar in de vijver.
Ik ken een paard dat zwaar verwaarloosd is geweest en die is wel 9 jaar oud geworden!Citaat:ben ik het niet mee eens. mijn zus heeft 2 sluierstaarten in een kom gehad, 12 jaar lang.
toen overleed er 1tje en de ander zit nu hier al 5 jaar in de vijver
Citaat:Snap je...dat jouw vissen 12 jaar oud zijn geworden wil helememaal niet zeggen dat het daarom ook goed is voor de dieren. En dat ze daarna nog jaren hebben doorgeleefd ook niet. Ooit was er een topic met foto's van misvormingen die goudvissen krijgen door een veel te kleine kom. Ze groeien immers altijd, alleen hebben ze de ruimte niet dus misgroeien ze gewoon.. Die dieren zwemmen ook gewoon verder. Totaal verminkt ja, maar ze leven nog. Dus in de ogen van sommige mensen hebben ze het het om die reden nog helemaal zo slecht nog niet