ik zie dubbel takkie_muis,ja dat wel,maar de eieren op een kaal gedeelte,ze rollen ze steeds heen en weer,dat hoor je nu en vorig jaar ook....t mannetje maakt zich er dit keer wel makkelijk van af,t vrouwtje zit nu t meeste op t nest
Zo, vandaag maar weer eens gekeken hoe het met de eitjes gaat Nu 3 eitjes, het gaat dus prima zo, afwachten hoeveel er uit komen.
Bassenqua schreef:René hoeveel eitjes leggen ze gemiddeld ? Hadden jullie vorig jaar niet twee piepers/kuikens ?Kaketoes leggen gemiddel tussen de 2-5 eitjes. En vorig jaar hadden we inderdaad 2 jongen die nu samen in een voilere zitten bij ander mensen.
Net weer eens gekontroleerd, nog steeds 4 eitjes en volop aan t broeden.Gaat nog steeds volgens planning.
Haa, spannend! Ik duim dat deze keer alles goed gaat. Als ze alle vier uitkomen en goed groot worden is dat toch een mooie troost, niet?
Volgens mij berekening komen ze rond 23 juli uit, dus nu nog 10 dagen.Zondag weer eens kijken, en gelijk foto nemen.Ik hoop dat ze alle vier uitkomen, maar dat is afwachten.Ik heb de eitjes niet geschouwd dus weet niet hoeveel er bevrucht zijn...