Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anneliesdj schreef:nine1987 schreef:Onze buurvrouw is psychotisch en heeft nog zo wel meer stoornissen..
Kan t mensje niks aan doen, ze kan soms redelijk vriendelijk zijn op haar manier, dus zeggen we er niks van..
Mijn vriend is daarop dus echt woest geworden en heeft haar uitgescholden voor alles wat vies was..
![]()
![]()
Walgelijk, watvoor mensen zijn jullie??
Het zijn maar katten, ze worden bij haar niet mishandeld en ze bedoelt het goed.
Je geeft zelf aan dat ze er niets aan kan doen blabla maar je scheld wel een psychotisch mens de huid vol als zij je kat goedbedoeld binnen laat?
Sorry maar je vriend moet zich echt zijn ogen uit zijn kop schamen, walgelijk.![]()
Hou je katten gewoon binnen of in je eigen tuin, als ze bij een ander op terrein komen mag je ook niet klagen als zij maatregelen nemen. Wees maar blij dat zij het goed bedoeld en ze voert ipv dat ze de hond er achteraan stuurt of er emmers water overheen gooit.
Stroomdraadje over je schutting en probleem is opgelost.
nine1987 schreef:Hoe zou jij je voelen als je snachts 3-5 keer wakker wordt omdat madam weer op JOUW ramen staat te bonken?
Ook erg leuk dat zij haar afval bij ons in de container gooit, zodat wij kunnen betalen..
Super dat ze de regenpijpen van de muren sloopt omdat ze denk dat die buizen er zijn om water in haar huis te laten lopen om haar zo te verdrinken..
Zeer fijn dat ze het slot van de poort naar de weg dichtstopt met kauwgum..
nine1987 schreef:En daar hebben we nooit 1 woord over gezegd omdat zij er niks aan kan doen..
Maar ooit loopt ook onze emmer over.. Dus ja wij zijn hele vreselijke mensen..
nine1987 schreef:En de katten in eigen tuin houden is geen optie.. Dat had je geweten als je alles had doorgelezen..
En ja, ik ben best in mijn wiek geschoten door jouw reactie, vooral omdat we echt al vanalles hebben ondernomen om deze mevrow te helpen..

maar ik ben dan ook waanzinnig gesteld op mijn privacy.. En andere mensen hebben van mijn dieren af te blijven, goed bedoeld of niet.. nine1987 schreef:Een elektronische omheinig is ook al aan gedacht, maar geen optie vanwege het afdoen van het bandje door buurvrouwlief.. Zij heeft namelijk vrije toegang tot onze tuin..
En een ren zou ze openmaken/ openknippen.. En ja zo gek is ze..
Dus t is gewoon heel erg moeilijk..
Beetje zielig. anneliesdj schreef:En om haar nu malloot en terrorist te noemen (GamblersCup) lijkt me ook niet nodig.
anneliesdj schreef:Ze bedoelt het goed
anneliesdj schreef:en de confrontatie met de vriend van TS was waarschijnlijk te direkt
anneliesdj schreef:Als je je een beetje inleeft valt het allemaal wel mee.
anneliesdj schreef:Vind het eerder ernstig dat iemand die bij zijn volle verstand zegt de handen te gaan afhakken van een psychotisch mens nog vrij mag rondlopen.Beetje zielig.
CrazyCat schreef:En opmerkingen als "het is maar een kat" vind ik vrij respectloos, mensen mogen toch zelf bepalen hoeveel hun "eigendom" voor hun betekent.