Goodbye my lover... Goodbye my friend. RIP.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 20:40

Wat een mooie foto :+:
Wat doet het pijn he... ik heb 15 april mijn kattenmeisje heel plotseling in moeten slapen, en ik kan er echt nog niet aan wennen. Ze was áltijd aan m'n zijde, tijdens het studeren, eten, douchen, slapen, altijd en overal... het is zo leeg en stil nu ;(
Heel veel sterkte...

dancer_

Re: Goodbye my lover... Goodbye my friend. RIP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 20:45

Heel heel erg veel sterkte zeg, wat onwijs mooi geschreven!!
En die laatste foto, wat een onwijs sprekende en mooie foto!

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-12 22:08

Bedankt allemaal! <3

@ Athena1982
Bedankt voor je goede en uitgebreide reacties,
Tja.. we zijn redelijk laat naar de DA gegaan na mijn idee, nouja het ging vanaf 4 april minder, weekje aangekeken (1 van onze andere katten was ook niet lekker, precies zelfde maar ging na weekje beter) dus afgewacht en toen dus DA en toen dus week gevochten... Maarja je blijft gewoon bang dat het niet had gehoeven etc. En eigenlijk begint het nu pas door te dringen dat hij weg is, niet meer terug komt en dat het allemaal echt gebeurt is.. het liefst graaf ik zn lichaampje weer op om hem gewoon nog vast te kunnen houden ookal is het alleen zn lichaam *pinkt tranen weg*. This gewoon zo oneerlijk en zo raar dat hij echt weg is het klopt niet het kan gewoon niet.. maar het is echt zo.. ;( En ik weet ook dat hij het niet langer had volgehouden hij was echt op.. maar ik had hem gewoon zo graag nog even bij me willen houden al was het alleen maar om hem nog 1x in bed mee te nemen (dat mag normaal niet omdat hij half lang haar heeft), hem nog 1x zn trucjes laten doen met hem spelen en gewoon nog 1x foto's maken, wat de meest recente zijn van januari! ;(

@ Ymke,
aawh jij ook sterkte,
This hier ook opeens heel leeg, we hebben nog 2 andere katten en this heel raar om ze met zn 2en te zien... Poekie hoorde er echt bij.. Ik wil geen onderschijt maken tussen mijn katten maar hij was wel écht mijn maatje... Ik droomde laatst nog dat ik boven kwam en dat hij er gewoon weer was toen ik wakker werd voelde het alsof hij er weer was maar dan kom je beneden en word je maar door 2 katten begroet en komt hij niet meer zo hard aanrennen :n

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 22:40

Heel veel sterkte met het verlies.

Ik zit hier nu op de bank met mijn twee katten, ik moet er niet aan denken ze te verliezen. Zeker niet op zo'n jonge leeftijd!
Sterkte gewenst.

Athena1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 11:47

Nog een keer tranen in mn ogen....je kan het zo mooi beschrijven! Al die leuke dingen inderdaad, die op het laatst gewoon niet meer gaan....(tranen biggelen nu over mn wangen, ik dacht dat ik over het verdriet heen was, niet dus). Het verdriet zal dus nog een tijd blijven, maar dat mag! In het begin wat heftiger dan later, maar vergeten zal je hem nooit!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 22:03

van die laatste foto wordt ik wel wat emotioneel. ;(

Sterkte met het verlies.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 22:13

Veel sterkte met het verlies.... Het zal nog wel even duren voor je echt beseft dat hij niet meer terugkomt.......

18 februari hebben wij ook onverwachts mijn meisje in laten slapen.. (heel onverwachts, vanwege plotseling opkomende nierfalen...)
Maar ik moet toegeven dat ik nog steeds niet besef dat ze er niet meer is....
Het is zo onwerkelijk... Als je 's avonds de katten roept voor het eten, dan wil ik telkens nog steeds bij de deur blijven staan totdat ze er is, de grappenmaker die het altijd zo leuk vond om voor de deur te staan en dan weg te rennen als je haar wilde oppakken.... Of dat er nog steeds 4 etensbakjes staan.. Ik kan het gewoon niet over m'n hart verkrijgen haar bakje weg te halen..

Damn, ik mis haar toch nog zo he..... Je zou denken dat het minder is na 2,5 maand, maar echt niet.....
Ik zit met tranen in m'n ogen hier... Omdat ik haar mis, maar ook omdat ik me zo onwijs goed kan voorstellen hoe rot jij je nu voelt....

Veel sterkte, je kunt me altijd pb'en.... :(:)

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 23:36

Athena1982 schreef:
Nog een keer tranen in mn ogen....je kan het zo mooi beschrijven! Al die leuke dingen inderdaad, die op het laatst gewoon niet meer gaan....(tranen biggelen nu over mn wangen, ik dacht dat ik over het verdriet heen was, niet dus). Het verdriet zal dus nog een tijd blijven, maar dat mag! In het begin wat heftiger dan later, maar vergeten zal je hem nooit!

Dankjewel :(:)
Ik zelf denk dat het verdriet nooit weggaat, maar dat het een kwestie is van er mee om leren gaan..
Je leert er mee leven en je verdriet om te kunnen zetten en leren genieten van de dingen die je nog wel hebt.. ook al is dat soms moeilijk en zal je altijd momenten houden dat je even breekt omdat je ze gewoon zo graag weer bij je hebt...

@ Adamootje
Dankjewel <3

@ xJolien,
Bedankt, aawh heftig jij ook sterkte! :(:)
Ja klopt snap je helemaal.. ik besef het me ook nog steeds nog niet echt, het is ook echt vreemd wat je ook al zegt... zo vreemd om tegen mensen te moeten zeggen, ik had een kat met 2 verschillende ogen, mijn kat kon high five etc. het klopt niet, na 6 jaar over je 3 katten praten en nu over 2.. vreemd.. :n HEt voelt een beetje als mezelf wijs maken dat hij dood is terwijl hij leeft, terwijl het precies andersom is..

Wil nog een keer iedereen bedanken voor de lieve berichtjes, pbtjes, meelevende reacties, reacties over eigen overleden katten of gewoon fijne berichtjes... Is echt fijn om zoveel steun te krijgen en vind het ook fijn dat ik hier toch oook nog dingen over hem kwijt kan.. hoe hij was en hoe het nu is, Allemaal bedankt :+: :+:

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 19:19

ik weet dat het een 'oud' topic is, maar ik wou toch graag nog even reageren

hey Elvi,
wat naar om te lezen dat Poekie zo jong al is overleden.
hij was vanaf toen ze bij ons binnen kwamen stiekum ook mijn favoriet.
het kleine propje met 2 kleuren ogen en een oranje vlek op zn kop, die elke ochten onder aan de trap op me zat te wachten en me overal volgde.
Afbeelding

Ik vind het heel leuk dat hij nogsteeds Poekie heette. zo noemde ik hem altijd voor de grap.
Wij hebben zijn moeder, Minoes nog steeds en hij lijkt toch best wel veel op haar, nu ik een foto van hem als volwassen kat zie.

Afbeelding

Groetjes Lucy

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 00:40

Heel veel sterkte!

xEliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 00:47

Veel sterkte! Y;( heel herkenbaar!

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-12 10:55

Lucy, wat leuk jou hier tegen te komen,
ja this ook echt zo zonde, poekie was een geweldige kat en echt bijzonder,
De rest ook nog bedankt voor de reacties, het blijft ontzettend moeilijk ;(

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 10:58

Meid ik weet precies wat je mee maakt!

Ook mijn vorige poes is overleden aan deze ziekte..
Heel veel sterkte als je me wil PBe mag dat altijd!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 12:49

Athena1982 schreef:
Agh, wat naar! Ik heb afgelopen jaar 2 kittens verloren aan FIP. En geloof me: het is een rot ziekte!! En inderdaad niet te genezen. Ze weten er eigenlijk nog te weinig over.
@Ragdollcat: Het zijn ontstekingen aan de bloedvaten. Hier kun je er meer over lezen:
http://www.dr-addie.com/Dutch/indexdutch.htm
Heel veel sterkte met het verlies van je schatje, je maatje!

Dank je wel, dat was nieuw voor mij. Weer wat geleerd.

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-12 17:26

japielover schreef:
Meid ik weet precies wat je mee maakt!

Ook mijn vorige poes is overleden aan deze ziekte..
Heel veel sterkte als je me wil PBe mag dat altijd!

Dankjewel! :+:

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:39

heel veel sterkte, die laatste foto is prachtig

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 17:32

Tranen in mijn ogen gekregen bij het lezen hiervan.. Een beetje heel erg laat, maar toch..

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 20:50

Dankjewel, het is inderdaad alweer bijna 1,5 terug...
Tijd gaat snel, toch bedankt voor je reactie, want blijf er toch elke dag nog mee bezig :)