Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik probeer bij dali hem altijd wat meer naar achteren te doen dat die haren niet zo omhoog staat 

Want als je teveel weg haalt is het ook niet mooi.
. Thnx voor de tip
.
, arme Fidel
.
.
. 

Isch kan ook heerlijk ongegeneerd op haar rug liggen. Haar moeder deed het ook. Is het een typische Briardtrek of toeval?
!
.
...
!
): 

door het gaatje naar achter
.
), kan je die met je vinger wat losser maken.
.
), maar alleen als we thuis zijn; tijdens het spelen met andere honden verdwijnen die dingen, dan is een elastiekje het beste.
.
super,super

Let dus niet op die vieze muur 

!!
!
ik zal er nog eens samen met mijn zoon voor gaan zitten. Als ik het een paar keer gedaan heb dan moet het me toch makkelijk gaan lukken? Het gekke is dat het me prima afgaat bij een advertentie plaatsen, maar in een topic niet. Zot toch???
.
...
. Vandaag nog eens ieder 2 uur en nu begin je het wel goed te zien.
, maar ik heb nu zó'n pijn in mijn rug dat ik gewoonweg niet meer verder kan, dus dan morgen maar weer verder.

!
.
....
; is natuurlijk echt een straf om alleen te moeten slapen. Tsss, mag ze niet eens in de slaapkamer
...
.)
Maakt niet uit of je dan bijna overeden wordt door een auto, die goot moet je hebben! Iedere keer als het goed geregend heeft is dat weer onze strijd. Wij vinden dat de hond in de berm moet ( maar daar zitten die enge naaktslakken, mens!!) en zij vindt dat ze in de goot moet langs de kant van de weg. Als het dan nog heel hard waait en je probeerd een hond en een plu te mannen snap ik wel dat de buren voor de ramen staan te gluren
Het is natuurlijk veel leuker om de buren te zien stunten dan tv kijken.