Haha leuke foto's Posh. Herkennen jullie dit: als Diva rent en een bocht neemt, dan zwaait haar achterhand uit en moet ze ahw met de achterbenen heel snel bewegen om te compenseren zodat ze niet omvalt.
Posh
Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-12 09:07
aslo: Jaa!! Dat is heel herkenbaar haha. Als Posh rent gaat haar achterhand altijd sneller dus ze haalt zichzelf in, als ze wegrent stijgt ze ook bijna op
Dat dacht ik inderdaad ook toen ik die foto zag... hahaha, ochtendhumeurtje??
MirandaNH
Geplaatst: 30-08-12 21:10
Dank je aslo!
@ koda & gina: Hahaha nee hij is het er ook nooit mee eens als hij wakker gemaakt wordt. Hij is net zo'n grumpy slaapkop als zijn vrouwtje
Posh
Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-12 21:15
MirandaNH: Zo kijkt Posh ook als ze vroeg op moet (ze blijft regelmatig tot eind van de ochtend slapen ), lief koppie heeft hij!
Posh is trouwens ook fotomodel (tot grote verbazing van veel mensen)
Tijdens een fotoshoot:
JoyCiej007
Geplaatst: 30-08-12 21:23
Hier nog een fervent Franse Bull - bokker. Mijn ouders raakten al erg jong besmet met het bullenvirus. Zij hebben in het verleden dan ook hobbymatig, maar wel via de Franse Bullen Club (toen nog HBC, samen met de Engelsen) enkele nestjes gefokt.
Hier aan de muur hangt een prachtig schilderij van één van onze eerste Franse Bullen, we hebben een glazen klok met een Franse Bull, en een vitrine vol met zowel Franse als Engelse Bullen beeldjes. Echte liefhebbers van het ras dus. Ons 'familie-logo' is een aquarell-schilderij van een Engelse en Franse Bull die uit één poot getekend zijn en naast elkaar staan.
Ik ben dus opgegroeid tussen de Bulletjes. Letterlijk. Heb daar ook nog wel foto's van.
Edit: rest is even onvindbaar.
Inmiddels 2 jaar terug hebben wij onze grote liefde, Cérny moeten laten inslapen. Het doet me nog steeds veel verdriet, vind het nog erg moeilijk om foto's van haar te bekijken. We hebben haar van Tsjechische fokkers, maar in haar bloedlijnen zitten ook Nederlandse reuen. Ze heette officieel Agnes, maar dat hebben we veranderd naar Cérny, Tsjechisch voor zwart. Ze is net geen 10 jaar geworden.
Samen met onze Engelse Bulldog Fedor (hij is 12 jaar geworden en stond op nr. 2 van de veteranenlijst van de bullen club toen hij overleed) heeft Cérny jarenlang deel uit gemaakt van ons gezin. Haar komst als pupje zorgde er voor dat ouder wordende Fedor (7 toen zij kwam) weer helemaal 'jong' werd in de kop.
Nu hebben we ook een Franse & een Engelse lopen. De Engelse is nu 9 maanden maar is officieel van mijn oudste broertje, die samen met z'n vriendin een huis heeft gekocht. De verbouwing is bijna klaar en dan zal zij mee gaan De Franse hebben we ruim 4 jaar terug overgenomen van iemand als 'herplaatser'. Een hond met een heel verhaal, Bubba. Daar zal ik later nog wel foto's van plaatsen.
mooie hondjes hoor. En ik snap goed dat je ze mist! Ik heb 1 weken terug mijn eerste eigen hond (woonde nog bij mijn ouders) in moeten laten slapen, een schotse collie van 15 jaar..
Ik ben trouwens met Nostra naar de kliniek geweest, en zijn slokdarm doet helemaal niks. hij heeft nu 3 medicijnen, 2 keer per dag, en eind deze week moeten we weer even bellen hoe het gaat, de kans is groot dat hij daar de rest van zijn leven op moet blijven. mt de medicatie gaa het gelukkig wel een stuk beter.
AnoukB
Geplaatst: 19-09-12 08:59
Ik ga me ook even melden! Wat een leuke bulletjes hier allemaal
@ Evelien
Wat toevallig!! Ik heb mijn Franse Bulldog 3,5 jaar geleden gekocht zonder stamboom en vermoed dat ook hier iets van een Boston Terrier inzit. Hij lijkt ook wel erg op die van jou eigenlijk
Zijn naam is Bo Het is echt een ontzettende clown , maar met een geweldig karakter.
Hij is erg gesteld op warmte, dus ik pak hem regelmatig lekker in en dat vind hij heeeeerlijk
Wat grappig! Hij lijkt inderdaad best veel op onze Billy. Welcome to the club van nep-Fransjes
kaas_
Geplaatst: 19-09-12 09:14
Hier ook iemand met een franse bull! 3 Jaar geleden opgehaald bij iemand thuis, we denken dat hij niet helemaal ras zuiver is hij is namelijk wat groter dan de gemiddelde franse bulldog. Kan enorm lachen om mijn franse bull Atilla, het is echt een hond met karakter. Kan bijvoorbeeld heel erg chagrijnig zijn als hij zijn zin niet krijgt en gaat met zijn rug naar je toe zitten. Kan ook geweldige houdingen aannemen. Enige nadeel is dat Atilla heel erg last heeft van jeuk bij zijn kop, hij moet nu 24/7 een kap op zodat zijn opengekrabte plekken helen. Heeft iemand hier ook ervaring mee?