Ik weet dat het al een drama is om 1 poes binnen te houden, laat staan zo'n hoop katten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Marion71 schreef:Jullie probleem is veel te veel katten en te weinig goede zorgen/financiële middelen. Kortom verwaarlozing vanwege het onthouden van medische zorg. Het verwerpen van een kitten en alles onder de niesziekte en wat allemaal nog meer is echt verwaarlozing. Jullie moeten alle dieren castreren/steriliseren en voor een groot deel een goed nieuw thuis zoeken. Niesziekte moet je behandelen. Er is geen da die zegt: "laat ze het maar uitzieken" of na het verwerpen van een kitten "wacht het nog maar ff af".
TS ik snap dat jouw moeder verantwoordelijk is, maar jij kunt wel degelijk druk uitoefenen ipv klakkeloos accepteren. Kun je dat niet, maar je wilt wel het beste voor je katten, geef me dan per pb je adres maar. Zorg ik ervoor dat de DB /LID een bezoekje brengt en dan worden jullie katten wel geholpen. Snap trouwens niet dat de buren/buurtbewoners niet op dat idee zijn gekomen.

Blacky schreef:Vind dit echt niet leuk, mijn moeder zit op werk neemt niet op en de poes voelt zich duidelijk niet lekker ..
Was er nog kans dat dit poesje leefde ?
Jolliegirl schreef:Ik vind het maar raar... een dierenarts die na 1 kitten miskraam zegt dat je moet AFWACHTEN???
1 kitten komt bijna nóóit voor bij poezen.... Er zitten er altijd meer in.
Grote kans dat die er dus nog inzitten...
Ik hoop dat je moeder gaat nadenken als ze straks thuis is en de poes ziet..
ik vind dit wel heel erg triest van haar.
TS, jij kan daar niets aan doen hoor.