Hier geen ambull maar een mix van bullen(achtige)
Er is ook een HK topic voor dit soort honden: [HK] De levensgevaarlijke honden en hun baasjes in deel 2
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SharonIndezz schreef:appelflap, mijn Blue is vandaag aangevallen door een kruising deense dog...
ik liep langs het uitren veld, en in een keer kwam die grote reu aangestormt en springt over het hek.. en duikt zo bovenop mijn baby... ik schrok me helemaal kapot.. de eigenaar van de hond heeft hem er af kunnen trekken.. als het een kleine hond was geweest had ik hem onder zijn kloten eraf geschupt.. maar ik durfde niet tegen zon groteZo'n akelig gezicht, mijn kleine meisje jankend onder die grote hond
Gelukkig had ze niks, hoewel haar linker achterpoot wel wat stijf is...morgen toch voor de zekerheid ff laten kijken..
Ik was zo bang dat ze al haar botten zou breken... die hond woog ruim 70 kg zei de eigenaaren dat op mijn pup van krap 22 kilo
SharonIndezz schreef:daar ben ik ook heel erg bang voor langcara...
Die hond was blijkbaar helemaal ontspoort..
maar hoorde dat deze hond vaker weerloze puppies uit het niets aanvalt.. maar deze hond zit heel de dag alleen en wordt maar een keer per dag uitgelaten.. die is gewoon helemaal gefrustreerd... Hond is beter af als ie een spuit krijgt..
FloMax schreef:Er is toch zelfs zo'n site die tegen onze honden, staffords, rottweilers enz is?
Op deze site staat zelfs hoe je een 'vechthond' moet wurgen, dat onze kinderen en straten onveilig zijn zonder verbod op deze rassen. Echt walgelijk en ik snap dan ook niet dat deze site nog in de lucht is.
Weten jullie welke site ik bedoel?