Kater snapt niet dat hij poes moet dekken...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 01:28

Idd, typisch Bokt als dé Moraalridder ><

Als alle kittens een eigenaar kunnen vinden, zie ik niet in, waarom niet? De kater wordt na afloop gecastreerd!

Ik denk dat je ze niet 'even' bij elkaar moet zetten. Mijn poes is letterlijk dagenlang ontvoerd door haar lover(s) en zeg nou zelf, wie wil er nou gedwongen batsen mét pottenkijkers? (fetisjisten daargelaten :P )
Verzin een manier of een plek waar ze een poosje bij elkaar kunnen zitten, elkaar wat beter kunnen leren kennen. En als het een sul van een vent betreft, gaat het hele feest gewoon niet door, maar dan heb je het wel geprobeerd!

Succes! En hopelijk worden het gezonde poezebeesten!

Thirty

Re: Kater snapt niet dat hij poes moet dekken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 01:31

Waarom wel?

Als je een beetje verantwoordelijkheidsgevoel in je donder hebt, dan 'vermeerder' je gewoon niet als er al zoveel katten thuisloos zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 01:33

Sabientjeuh schreef:
Wat ben jij een dom achterlijke schijtwijf! Idioot!

Sabientjeuh schreef:
Wat zou ik jou graag op je bek rammen!

Ga snel je mond spoelen met bleekwater, foei toch!!!

(mist pets-voor-de-billensmiley)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 01:44

Zeg, dat het misschien béter is om zwerfkatten of herplaatsertjes in huis te nemen (ik heb het zelf ook gedaan, een herplaatsertje en neen ik hoef geen schouderklopje)
Maar dat hoeft toch niet continue geventileerd te worden? Er wordt hier om advies gevraagd en we gaan er vanuit dat TS prima voor haar dieren zorgt, waarom moeten dan gelijk de moraalridders éven komen melden dat het zielig is, niet kan, niet mag etc etc... Kom op zeg!
Als je zo nodig dieren wil redden en dat kan betalen, lekker doen.. als mensen slecht zijn voor hun dier, de beesten niet steriliseren/castreren, vind ik; maak er melding van!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 20:00

Helaas is gebleken dat dit topic absoluut niet wil verlopen zoals het zou moeten, dus blijft het definitief op slot.