Wie word er nog meer van beschuldigt door partner of ouders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Stybba

Re: Wie word er nog meer van beschuldigt door partner of ouders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 17:46

Hier 2 katten en wat visjes. Het is dat we vanuit het huurcontract max. 2 katten mogen hebben...

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 17:48

shilady schreef:
ooh tita ja zoon klein varkentje lijkt me ook wel leuk
maar helaas dat zou mn vriend noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit accepteren :P

Nou zie het verschil in verzorging niet. Kan op de bak en blijft kleiner dan een doorsnee kat. Bovendien net zo speels als een hond of kat.
:D weer eens wat anders dan standaard kat :P

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 17:56

Mijn ouders zeiden vroeger altijd je moet zien dat je een boer aan de haak slaat, want ik sleepte ook allerlei dieren mee naar huis.
Hebben sinds een aantal jaar wel een boerderij met 4 paarden, 6 katten, 3 honden, 4 konijnen, 2 leguanen
in het voorjaar komen er nog een stuk of 8 kippen en 2 kalkoenen bij, en eendjes vind ik ook wel leuk maar dat weet ik nog niet zeker of we die nemen.
Mijn dochtertje van 10 kwam van de week met een geit thuis had ze van de buren gekregen, maar heb haar met de geit teruggestuurd, moet je qua uitloop zoveel voor aanpassen.

Langcara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 19:40

inkepink schreef:
hierzo!
Gelukkig woon ik ook op een boederij maar da's eigenlijk een akkerbouwbedrijf en ik word nu beschuldigt dat ik er een veehouderij van probeer te maken hihihi.
inmiddels lopen hier nl 2 geiten, 7 paarden, stuk of 20 kippies, 2 katten en schoonouders hebben nog 2 honden, zelf wil ik ook nog dolgraag een hond erbij maar ja het laatste paard was al niet helemaal de bedoeling (heb maar niet helpen herinneren dat we er nog 2 in opfok hebben)

Hee.... net of ik mezelf lees.

Ik woon ook op boerderij, ook akkerbouwbedrijf en ik word ook beschuldigd dat ik er een veehouderij van heb gemaakt. Wij hebben ook 2 geiten, maar die zijn nou eens toevallig van mijn aanstaande! En ahum.... 4 paarden en 2 ponies... dat komt dus van mij, en de 8 kippen ook, en de 4 konijnen.
En dan verder 2 van de honden waren al van hem, en drie van mij. Vijf honden in totaal dus.

Dus ja, ik ken de beschuldigingen. Ben er ook zo een....
He, maar als je geen hond mag, kun je die twee van je schoonouders dan niet stiekum inpikken?

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 20:31

steekt ook een vingertje op O:)
de teller staat op dit moment op 3 paarden, 2(grote) honden, 3 katten(waar ik mee fok), 2 gerbils, 3 degoe's, een rattenslang en een kip

gelukkig vind vriendlief het allemaal reuze gezellig ookal is hij licht allergisch :+

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 20:33

Ik.... mijn vriend vindt dat we teveel dieren hebben. Maar hij heeft het laatste paard er zelf bijgekocht en van mij mogen de vogels allemaal weg (behalve de kippen dan)

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:12

Hoor het vaak zat dat ik een dierentuin heb. Ik heb namelijk 23 cavia's zitten en 4 konijnen/1 hamster (cavia opvang) [en dan nog onze 2 honden en 1 kat]. Maar ik ben gek met mijn dieren, voor mijn moeder geldt hetzelfde :)

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 15:59

Hier ook =D

Toen ik mijn vriend leerde kennen snapte hij eigenlijk niet zo goed hoe je het nou gezellig kon hebben met een hond?

Nu wonen we samen met 2 honden, 1 kat en een fret. Maar als ik het geld ervoor had gehad waren we een opvang geweest _O-

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 22:49

Hier nog zo eentje. :o

Van jongsaf heb ik altijd veel dieren gehad.
Je hoeft mij ook echt niks te vertellen over een dier dat het niet goed heeft; ik haal hem of haar op (mits ik het dier natuurlijk op dat moment iets te bieden heb).

Gelukkig is mijn vriend ook een echte dierenvriend, dat scheelt al enorm.

Momenteel hebben we het overigens rustig: 1 pony (staat op een boerderij hier in de buurt trouwens, niet thuis dus), 2 honden en 2 cavia's. :)