. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
) dus ik ga rond half 9 (soms later, afhankelijk van of er een goede film op tv is
) en ik loop een blokje om een veld dat tussen de huizen ligt
Is altijd wel een mouw aan te passen!
Het is inderdaad even met dat laatste rondje om, maar nogmaals, in principe ga ik met Havanna meestal rond half 9 en dat is prima hoor
kaas_ schreef:Trouwens Assen oost valt reuze mee, zelfs blauwdorp enzo is niet vreselijk gevaarlijk. Daar lopen ook veel mensen s'avonds met hun honden heb er ook erg vaak gelopen met de honden van mijn vriend en ben daar nog nooit lastig gevallen.

en mij dus met rust laten HalloDan schreef:Een hond in de tuin z'n behoefte laten doen vind ik persoonlijk echt niks, bah. Daar zit je in de zomer toch ook zelf?
Maar je kan toch gewoon de laatste kleine ronde om 20.00 uur doen, gewoon alleen even een plas en een poep vlakbij huis? En dan in de ochtend weer vroeg? Dat houden ze best vol hoor en straks is het inderdaad weer veel langer licht!
HalloDan schreef:Een hond in de tuin z'n behoefte laten doen vind ik persoonlijk echt niks, bah. Daar zit je in de zomer toch ook zelf?
Maar je kan toch gewoon de laatste kleine ronde om 20.00 uur doen, gewoon alleen even een plas en een poep vlakbij huis? En dan in de ochtend weer vroeg? Dat houden ze best vol hoor en straks is het inderdaad weer veel langer licht!
Thirty schreef:Het kan ook wel. Maar of het zo leuk/comfortabel is voor de hond....mag er ook nog aan dat dier gedacht worden misschien?
Langcara schreef:Thirty schreef:Het kan ook wel. Maar of het zo leuk/comfortabel is voor de hond....mag er ook nog aan dat dier gedacht worden misschien?
Nee, het is veel comfortabeler om naar het asiel te worden gebracht, of dat hij ineens bij andere mensen moet gaan leven en helemaal moet gaan wennen!
Kom op hee! De hond wordt toch op andere tijdstippen echt uitgelaten? Dan is het toch niet erg dat hij 's avonds een keertje in de tuin moet? en urine stank is ook iets aan te doen, gewoon emmer water overheen gooien.

rommulus schreef:Elma_ schreef:Ik las ergens assen oost. Daar woon ik ook, loopt geen dooie kip op straat hoor! Je mag me best pben als je samen laatste ronde wil lopen met mijn hond
Ze woont in marsdijk
Ik gebruikte oost als vergelijking(ik woon er
)
Die levensgevaarlijke schildersbuurt die je bedoelde.. Gebeurt echt niks meer hoor
degene die de heibel maakte word veuls te goed in de gaten gehouden tegenwoordig

Thirty schreef:HalloDan schreef:Een hond in de tuin z'n behoefte laten doen vind ik persoonlijk echt niks, bah. Daar zit je in de zomer toch ook zelf?
Dat is 11 a 12 uur. Veel te lang en niet comfortabel voor de hond. Bovendien, in de winter is het om 8 uur net zo donker als om 10 uur. En net zo donker als 's morgens om 6 uur.