hihi hier ook 
alleen is dat paardje nu verkocht
en de rest speelt eigenlijk niet met mn honden, behalve kareltje maar die speelt alleen met z n mond en rent er niet achteraan Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Lovepaints schreef:Ik geef dus KVV van Degomeat en als ik te kort kom Smuldier. Kan ik dan zo een kippenekje of iets dergelijks geven en/of moet ik dan de hoeveelheid kvv aanpassen? De aussie is wat aan de zware kant, de BC is jong en heeft veeeel energie en de poedel is erg klein en dunnig. Wat kan je zo'n klein hondje geven? Hij krijgt nu om te kauwen 1 of 2 lange nagels (?) van de kippenpootjes.
dus even kijken wat je normaal zou moeten voeren en als dat te weinig is dan rustig aan meer per dag gaan voeren.
Ik pas zelf het voer niet aan, gooi er gewoon af en toe wat extra's in, maar Ollie is ook eerder wat te schraal dan te dik, die hond verbrand energie als een malle haha
Bij een hond die echt snel te zwaar is zou ik de hoeveelheid barfhapjes denk ik wel van het KVV afhalen 

Hij heeft heilig respect voor ze en als Enjoy d'r hoofd uit d'r box steekt om gedag te zeggen deinst ie echt KEIHARD terug 
Buikvirusje, dus aan de waterpoep en sinds vandaag beetje kotsen. Ben al bij de DA geweest voor finidiar en een misselijkheidsprikje maar hij loopt vandaag echt een beetje met z'n ziel onder de arm door het huis, arme vent... 

Yamcha schreef:Laten vasten en morgen bouillon geven en verders niks. Is het zo over.
Karnemelk wil ook nog weleens helpen, maar eerst vasten.
Komt wel goed, tis alleen zo sneu om te zien haha

en denk je dan dat ze er van leren? Neehoor
Limonade schreef:Hij heeft gisteren trouwens wild hert op, ggggristus, waarom heb ik dat besteld?!
Ik moet nu zo onderhand wel weten dat hij er verschrikkelijk van gaat stinken. Het hele huis is verrot van zijn scheten en boeren. Bleeeeh.
geweldig, en niet vloeken schat.
Maar zo weet ik wel goed wat vies gevonden word omdat het vies is, of vies gevonden word omdat ze het gewoonweg niet kennen. Ik ben ook niet mega streng wat betreft eten, ik heb graag etende katten.
Dus ik zou zeggen lees lekker in op Barfplaats. Daar staat heel veel informatie, ook voor katten.Yamcha schreef:Limonade schreef:Hij heeft gisteren trouwens wild hert op, ggggristus, waarom heb ik dat besteld?!
Ik moet nu zo onderhand wel weten dat hij er verschrikkelijk van gaat stinken. Het hele huis is verrot van zijn scheten en boeren. Bleeeeh.
whahahahahahahahageweldig, en niet vloeken schat.
Je schrijft Christus btw.