Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nicolletje schreef:Ik ent mijn katten niet, alleen als kitten.
Die ene is bijna 20 nu en een vriendin nam een keer niesziekte van haar eigen katten mee in mijn huis, in de veronderstelling dat ik tóch jaarlijks entte.
En toen kreeg ze af en toe een niesbui en later ook ontstoken oogjes en toen heb ik haar naar de DA genomen een aantal keer, om te behandelen.
Ze is er nooit helemaal bovenop gekomen (het is een poliepje in haar neus, mogelijk dus van een niesziekte) en is nou een snotterpoesje.
Niet besmettelijk op de 1 of andere manier want wij hebben allemaal katten in de familie en de andere kat in huis heeft niks.
Ik zal nog steeds niet enten maar het is wel zo prettig als er een uitbraak met niesziekte is bij vriendinnen ofzo, dat ze dan liever niet bij mij komen logeren.
Nicolletje schreef:Die ene is bijna 20 nu en een vriendin nam een keer niesziekte van haar eigen katten mee in mijn huis, in de veronderstelling dat ik tóch jaarlijks entte.
En toen kreeg ze af en toe een niesbui en later ook ontstoken oogjes en toen heb ik haar naar de DA genomen een aantal keer, om te behandelen.
Ze is er nooit helemaal bovenop gekomen (het is een poliepje in haar neus, mogelijk dus van een niesziekte) en is nou een snotterpoesje.
Niet besmettelijk op de 1 of andere manier want wij hebben allemaal katten in de familie en de andere kat in huis heeft niks.