Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Langcara schreef:Ik hoop toch niet dat het vergiftiging is. De dood van een hond, en zeker zo'n beroerde dood als deze vind ik heel moeilijk te verkroppen als er opzet achter zit. Een natuurlijke dood zou ik beter kunnen accepteren.
Je hond kan een tumor hebben gekregen in de hersenen, waardoor er epilepsie onstaat. Tumoren zijn helaas niet altijd selectief in leeftijd. Ook jonge dieren kunnen het krijgen.
Ik wens je heel veel sterkte met het verlies. HEt moet een afschuwelijke ervaring voor je geweest zijn. De dood van een hond is al erg genoeg, maar zo is het nog harder.
) hebt aangehouden met het doel verder te fokken omdat de lijn zo goed is. 
, maar er wonen er 2 bij ons thuis en 2 wonen ergens anders in co-own.Zorry schreef:Iedereen bedankt voor de lieve berichten.
Zit op het moment in de zenuwe want ze kunnen elk moment bellen van uit Utrecht.
We hebben uit het nest zelfs 4 puppies gehouden, maar er wonen er 2 bij ons thuis en 2 wonen ergens anders in co-own.
Op het moment maken we ons ook zorgen om ons andere volwassen teefje Truus, ze heeft het er heel erg moeilijk mee dat haar maatje er niet meer is.
Ze is wat afgevallen en heel erg down, we gaan nou zo veel mogelijk met haar weg en wat doen dan leeft ze namelijk weer helemaal op.
Maar als we dan weer thuis komen is ze weer down, zei heeft er waarschijnlijk heel veel van mee gekregen aangezien ze naast Lizzy in de bench lag.
zag al 3 stafford puppen rond banjeren maar 2 is al beter te doen
dierenfan schreef:Snap het wel dat het dan nog moeilijker is, echter voor de nakomelingen van haar zou het weer veel beter zijn dus vandaar dat je maar moeilijk kan zeggen dat je hoopt dat het epilepsie is![]()
Zeker als je zelf 3 puppen (zou ik nooit na doen, succes zeg zal wel dolle boel zijn) hebt aangehouden met het doel verder te fokken omdat de lijn zo goed is.