AaronYve ik heb precies dezelfde vragen maar ik begin er niet meer te vaak over, ze wordt zwaar gerirteerd als ik erover begin.... En ik frustreer me rot hierom maar ik kan niet meer dan dit. Haar bewust maken dat als je een dier neemt je hem dus moet gaan ontwormen enten DA kosten hebt. Ze werdt beetje boos toen ik zei dat ik dat wel deed, vind echt belachelijk ik leg om 5 uur 70 euro klaar voor mijn konijn die op dit moment gecastreerd wordt zodat hij zijn leven kan delen met een vriendinnetje en daar wordt ik heel blij van. 70 euro.... daar kom je al heel ver mee denk ik als we onze kat laten onderzoeken maar ik snap niet waar het probleem bij der zit, de moeite het geld? Het gevoel dat de DA geen oplossing zal vinden na eindeloos geld kostent onderzoek. Ik weet het niet ik wordt er ook niet veel wijzer van en krijg dan gensauw over me heen dus pas wel op.... Ik zei ook al, je wil Rocky graag houden toch? Ja zei ze. Nou zei ik dan gaan we na de DA voor onderzoek dan kan het zijn dat het kotsen over gaat over bijna niet meer gebeurd dat wil jij toch ook? Ja zei ze..... Maar waarom ze het dan niet doet?
Melk kunnen we proberen hebben we hem weleens gegeven vond die heerlijk!
Sja zit er echt mee aan de ene kant denk ik dan ik ga er zelf wel mee naar een DA andere kant ik ga nu voor hun onozele actie een kat te nemen opdraaien. Ik denk zelf goed na over wat ik neem en dan zal ik er zeker mee zitten heb er ook geen geld voor.