Kinderen stoppen rotje in een hondenmond.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pauline

Re: Kinderen stoppen rotje in een hondenmond.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 17:57

Ik snap niet dat die hond niet ingeslapen is. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:00

Gatverdamme _-:( _-:( _-:( _-:(
Steek eens een rotje in hun mond en plak het stevig dicht. Kijken of ze het dan nog zo grappig vinden.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:00

Ik had twee/drie weken terug al een foto op facebook gezien.. Echt, onbegrijpelijk, hoe haal je het in je botte kop.. -:(-

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:01

Wat ik niet begrijp is dat er steeds weer bokkers zijn die dit soort topics nodig vinden!
Verdomme, ik zet de tv uit om dit soort dingen niet te hoeven zien, en zit er dus niet op te wachten om het op bokt tegen te komen!
En NEEE... ik heb het filmpje niet gezien, alleen de tekst deed bij mij mijn maag al omdraaien!

Mandiiy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:02

Omg! Wat mankeert die blagen :n
Hoe kom je erop?
Dan ben je echt ziek in je hoofd!
Geen goed woord voor, hetzelfde bij hun doen!

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:07

Wat verschrikkelijk...
Zie de lol van die kinderen er ook niet van in :?
Vind het erg zielig voor de hond

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:09

Bah. Wat walgelijk. :r
Snap ook echt de "lol" er niet van, om dieren zoiets aan te doen.
Heb 't filmpje niet gezien, en ga 'm ook absoluut niet bekijken.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:10

aerdenhout1 schreef:
Wat ik niet begrijp is dat er steeds weer bokkers zijn die dit soort topics nodig vinden!
Verdomme, ik zet de tv uit om dit soort dingen niet te hoeven zien, en zit er dus niet op te wachten om het op bokt tegen te komen!
En NEEE... ik heb het filmpje niet gezien, alleen de tekst deed bij mij mijn maag al omdraaien!

waarom open je dergelijke topics dan? :? Daar kies je toch zelf voor?

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:12

Gatverdamme wat ziek dit, {:)-:(
Ik snap ook niet waarom . :n de hond niet ingeslapen is, :?
Laat die rot kinderen bij zich zelf even een rotje in hun mond gaan doen .en dan gaan aansteken dan doen ze het nooit meer. :D

WenMLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:14

G*dver zeg, het wordt al steeds gekker :(
Gelukkig is de hond uit zijn leiden verlost,
maar die kinderen!
Pff ik ben zelf ook nog n
kind maar kan hier dus zo
kwaad om worden! -:(-

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:15

de hond ís ingeslapen...

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:19

Gelukkig.

maura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:29

Lusitano schreef:
Ik ben in Bosnie geweest en heb ook het bloed op de straten gezien smorgens nadat er een 'razzia' was gehouden snachts (daarbij worden grote hoeveelheden straathonden afgeschoten). Er zijn enorm veel zwerfdieren en men gaat gewoon heel anders met dieren om over het algemeen. De grote groepen zwerfhonden zijn gevaarlijk en vallen soms ook kinderen aan.
Het is een land dat recent een gruwelijke oorlog heeft gekend en de mensen zijn hierdoor getekend en gehard.
Dat als achtergrond.

Nu voor de daad an sich, met zulke kinderen gaat het niet goedkomen. Wat je achtergrond ook is, als je het normaal en leuk vind om dit soort pijn en leed te veroorzaken dan ga je geen stabiele volwassene worden...
ik wil de foto niet zien......

daarbij kan ik me ook niet voorstellen dat hij 'humaan' is ingeslapen. Hij zal wel gewoon neergeschoten zijn (om het even als het in 1x gebeurd is)

Als het op bokt mogelijk zou zijn om een stem uit te brengen op de meest zinvolle reactie kreeg deze reactie mijn stem.

Voor het overige: in Nederland zijn er elk jaar kinderen die aangestoken rotjes aan de eendjes voeren. Dat was al zo toen het land waarin de ouders van de kinderen die een rotje aan een hond voerden zelf kind waren, nog Joegoslavië heette. Ik ben er zeker van dat Nederlandse kinderen hun jaarlijkse nieuwsgierigheid naar de destructieve krachten van vuurwerk óók op honden zouden botvieren als er net zoveel honden als eenden zomaar los op straat te vinden waren. Net zoals Amerikaanse kinderen af en toe uit de band springen met het jachtgeweer van hun ouders en hun minder populaire schoolgenootjes. Kinderen worden niet sociaal geboren, maar met een zekere aanleg om sociaal gevoel en gedrag te ontwikkelen. Net zoals ze worden geboren met een aanleg voor taal. Zonder voorbeeld leert een kind niet spreken en zonder voorbeeld leert een kind evenmin om zich sociaal te gedragen. Deze Bosnische kinderen zijn niet slechter dan andere kinderen, ze moeten leven in slechtere omstandigheden.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:39

mooi verwoord maura!

Als ik die hond had zien lopen had ik ervoor gezorgd dat die of sneller bij de dierenarts was of gezorgd dat hij gelijk dood was. Beter dan dat beest 5 dagen laten lopen :n

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:43

Lusitano schreef:
daarbij kan ik me ook niet voorstellen dat hij 'humaan' is ingeslapen. Hij zal wel gewoon neergeschoten zijn (om het even als het in 1x gebeurd is)

als je de foto's bekijkt zie je de hond bij een DA liggen met 2 jonge vrouwen erbij en een infuus in zijn achterpoot...de hond is dus wel degelijk gewoon geeuthanaseerd en niet dood geschoten..

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:45

Pauline schreef:
aerdenhout1 schreef:

waarom open je dergelijke topics dan? :? Daar kies je toch zelf voor?

Ze staan dan bovenaan bij de berichten en dan lees je onwillekeurig toch wat er staat!
Dat er tegen moet worden opgetreden is natuurlijk logisch, maar zoals in dit geval is het niet in Nederland en dan kunnen wij als Nederlandse bokkers sowieso helemaal niets!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:48

mss kun je je klacht beter op FZ kwijt, aerdenhout. Hier kan niemand er iets mee.

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:50

aerdenhout1 schreef:

Ik heb hetzelfde probleem... ik kijk op tv niet naar dit soort zaken, niet naar het nieuws, lees weinig krant en kijk geen gewelddadige films omdat ik er misselijk van wordt.
Waarom toch hier gekeken? Je ziet de titel en dan is het eigenlijk al te laat. Je kijkt toch
Maar idd... ik zou het beslist niet erg vinden om dit soort topics niet meer te zien.
Haal ook mijn stipje weg
Word beetje misselijk iedere keer als ik bij eigen berichten die titel zie.

Ninie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:55

Ik zit regelmatig met enorme verbazing te lezen wat mensen toch bizarre dingen uithalen met dieren. Ook dit weer, hoe verzin je zoiets?? 8)7
Zij die dit verzinnen, moeten hard aangepakt worden, de manier waarop laat ik even in het midden. Ook ik ga het filmpje niet bekijken, vind de titel al gruwelijk genoeg. Word er soms zo moedeloos van.....

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 19:28

Aukelizzy schreef:
Als ik het diertje zo zie lijkt mij het de beste oplossing om hem uit zijn lijden te verlossen. Wat zal dat dier een pijn hebben. Die kinderen zijn echt gestoord.

Ja, dacht ik ook aan nadat ik die fotos zag.. onvoorstelbaar..

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 19:54

Ik vind het zo'n slap verhaal:ze weten niet beter. Als je daar op straat loopt geef je toch ook niet elk kind of opaatje wat je ziet een rotschop? je weet toch ook dat dat niet kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 19:56

Ik vind het een k*tsmoes.

Alsof het normaal is om zoiets te doen, als je niet beter weet.

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 20:01

Wat is een rotje? Kwam het op facebook ook al tegen, maar dat kennen wij in België niet denk ik.

Afschuwelijk voor de hond, dat zeker en vast!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 20:07

Strijker? Ken je dat?
Een stuk vuurwerk dat als enig doel heeft te ontploffen. Soms verliezen mensen hun vinger ofzo ermee, in dit geval die hond het leven..

Ik weet zeker dat die kinderen beseffen wat ze doen. Het ellendige met bv internet is dat er ook veel filmpjes te vinden zijn van dierenbeulen. Als er ergens een defect zit die dat leuk vind, zal het stimulerend werken om ook zoiets te doen met dieren.

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 21:27

Zoiets moet juist wel verspreid worden. Veel kinderen staan niet stil bij wat een rotje kan veroorzaken. Ik denk dat er vast wel kinderen zijn die dit gezien hebben die misschien ervoor wel in staat waren zoiets te doen en nu niet meer, nadat ze gezien hebben wat zoiets aanricht. 1 kind "opgevoed" is in ieder geval 1 dierenleed minder. En nee, vast niet alle rotkinderen zullen hierdoor in één keer engeltjes zijn, maar alles wat je kunt voorkomen helpt.