Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
aerdenhout1 schreef:Wat ik niet begrijp is dat er steeds weer bokkers zijn die dit soort topics nodig vinden!
Verdomme, ik zet de tv uit om dit soort dingen niet te hoeven zien, en zit er dus niet op te wachten om het op bokt tegen te komen!
En NEEE... ik heb het filmpje niet gezien, alleen de tekst deed bij mij mijn maag al omdraaien!
Daar kies je toch zelf voor? Lusitano schreef:Ik ben in Bosnie geweest en heb ook het bloed op de straten gezien smorgens nadat er een 'razzia' was gehouden snachts (daarbij worden grote hoeveelheden straathonden afgeschoten). Er zijn enorm veel zwerfdieren en men gaat gewoon heel anders met dieren om over het algemeen. De grote groepen zwerfhonden zijn gevaarlijk en vallen soms ook kinderen aan.
Het is een land dat recent een gruwelijke oorlog heeft gekend en de mensen zijn hierdoor getekend en gehard.
Dat als achtergrond.
Nu voor de daad an sich, met zulke kinderen gaat het niet goedkomen. Wat je achtergrond ook is, als je het normaal en leuk vind om dit soort pijn en leed te veroorzaken dan ga je geen stabiele volwassene worden...
ik wil de foto niet zien......
daarbij kan ik me ook niet voorstellen dat hij 'humaan' is ingeslapen. Hij zal wel gewoon neergeschoten zijn (om het even als het in 1x gebeurd is)
Lusitano schreef:daarbij kan ik me ook niet voorstellen dat hij 'humaan' is ingeslapen. Hij zal wel gewoon neergeschoten zijn (om het even als het in 1x gebeurd is)
Pauline schreef:aerdenhout1 schreef:Wat ik niet begrijp is dat er steeds weer bokkers zijn die dit soort topics nodig vinden!
Verdomme, ik zet de tv uit om dit soort dingen niet te hoeven zien, en zit er dus niet op te wachten om het op bokt tegen te komen!
En NEEE... ik heb het filmpje niet gezien, alleen de tekst deed bij mij mijn maag al omdraaien!
waarom open je dergelijke topics dan?Daar kies je toch zelf voor?
aerdenhout1 schreef:Wat ik niet begrijp is dat er steeds weer bokkers zijn die dit soort topics nodig vinden!