daffodil schreef:Ook ik heb een spanjaard en man man man wat ben ik daar blij mee! Blijft wel een angsthaas met verkeer en harde geluiden (onweer, vuurwerk) maar ach, ik zit daar niet mee. Dier heeft hier een wereldleven en is denk ik het leven op de vuilnisbelt heeeeel snel vergeten!
Jammer dat ook hier weer mensen reageren dat je geen hond uit het buitenland moet halen omdat er hier zoveel in het asiel zitten. Daarmee gaan jullie er van uit dat er niet hier in asielen gekeken wordt terwijl dat in de meeste gevallen wel zo is, maar het kan best zo zijn dat "jouw" hond daar gewoon niet tussen zit en dat type zit misschien wel in het buitenland in het asiel.....
Laat iedereen toch in zijn waarde met betrekking tot de keuze waar een hond vandaan komt! Het is al een hond uit de opvang, dat zou al waardering waard moeten zijn in plaats van stompzinnige kritiek. Of spreek je ook mensen aan die een kindje uit godweetwaar adopteren dat ze best een drugsbaby hier in NL hadden kunnen adopteren??? Nee dus, dus laat die mensen die kiezen voor een buitenlands hondje ook met rust!
helemaal met jou eens ! ik ben ook helemaal gelukkig met mijn hondje uit spanje