Zowiezo is het veeeel gezonder
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zowiezo is het veeeel gezonder

shilady schreef:thirty mijn hond is ook een aantal uren buiten elke dag heb een amerikaanse bulldog en die is er nog geen ene keer ziek van geworden en eventueel kan je de hond een hondenjasje aandoenJe hoef ze niet 24-7 buiten te houden maar elke dag wat uurtjes buiten is voor geen enkele hond slecht die van mij speelt ook lekker met der balletje in de tuin en vermaakt zich prima afentoe is een plasje en poepje in de tuin vinden wij niet erg liever daar dan in huis. En toen ze nog een pupje was en wij nog in een huis met enkelt balkon woonde plaste ze op het balkonnetje als ze het niet op kon houden . Wij lieten de hond vaak genoeg uit maar soms is het gewoon net niet optijd genoeg voor veel honden dus dan is het fijn als je lekker de tuin of balkon deur open houd zo veel mogelijk
Rotweilers zijn een heel sterk ras en kunnen best wat hebben kwa kou
we hebben hier geen siberische temperaturen hoor
Hoop dat de ts eruit komt
dierenfan schreef:lijkt me idd iets van blaasontsteking of zwakke spieren. In bench kan ze niet lopen dus is het allemaal anders. Zodra ze gaat lopen wordt het meer opgewekt en zal ze het dus gewoon verliezen zo klinkt het uit jou tekst. Idd dus dan denken richting zenuw die niet goed werkt bijv.
Of ze is buiten haar bench bang/ zeer onzeker en daardoor laat ze uit onderdanigheid haar plas steeds lopen. Ook dat kan natuurlijk. Weet niet of ze er veel voor gestraft wordt? In dat geval kan het al zijn als een van jullie op staat of richting haar loopt dat ze het al door angst laat lopen.
wat ik zou doen is urine (liefst 's ochtends en later op de dag) opvangen en laten onderzoeken of bloedonderzoek.
Zo vroeg steriliseren zal ik niets over zeggen, maar kan alles te maken hebben dat ze daardoor wel incontinent is. Dat ze het daarvoor ook deed kan weer zijn doordat ze toen nog gewoon niet zindelijk was. kan ook zijn dat ze al heel lang wat mankeerd.
er zijn al eerder omerkingen gemaakt waar ik het wel mee eens kan zijn.
shilady schreef:Ik ben benieuwt of de ts zelf nog gaat reageren.
Ik zou de hond gewoon wat meer naar buiten laten gaan en ook lekker veel in de tuin laten en is kijken hoe dat gaat![]()
En tja als de ts geen geld heeft om de hond nu naar de dierenarts te nemen vind ik dat we daar ook respect voor moeten hebben niet iedereen heeft een grote spaarpot en ze heeft al eerder gezegt dat wanneer ze de verzekering rond heeft ze zeker wil gaan en de hond wil laten onderzoeken

Denk eigenlijk dat alles hier wel genoemd is en het nu verder aan de ts is om dingen te overwegen en doen

rindin schreef:Ow my ... Wat krijg ik een nare smaak in mijn mond bij dit verhaal. Wat het ook is, TS lijkt totaal niet willend om actie te ondernemen, behalve als het geen geld kost. Hoe erg ik het ook vind dat mensen hun dieren wegdoen (om wat voor reden dan ook), misschien is het voor het beestje maar het beste om in een huis te zijn waar wel gewoon goed voor haar gezorgd wordt.
helemaal mee eens.
HolyPope schreef:daantjuhhh schreef:Mijn blaas ontsteking kwam ook met vlagen!
Heeft de dierenarts het opgelost? of was je niet verzekerd? en moet je nu ook zo veel mogelijk in de tuin ??![]()
![]()