Je doet topwerk ts,een pluim voor jou
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.
.
Het is een leukerd
.
. Wij zullen uiteindelijk met zijn drieën voor hem gaan zorgen, mijn andere zusje wil niks met dieren te maken hebben en mijn moeder vind alles mooi, zolang zij het maar niet hoeft te doen
. Zij komt dus mee mocht er een klik zijn, om te zien of zij er ook mee om kan gaan.
.
. Mijn vader is heel erg redelijk en verwacht dus ook niet dat Sjakie meteen 100% ontspannen en gezellig is. Gelukkig maar
.
.
! Maandag gaat hij naar de Lange Gang.
! Tijdens het kopjes geven kwam er nog steeds wel een klagelijk miauwtje uit, dinsdag wordt hij door de dierenarts onderzocht.
. Hij heeft het hele huis onderzocht, hij heeft overal gerold en gesnoven, hij is ontzettend nieuwsgierig en kijkt van ieder geluidje op om te zien wat het is. Hij is heel braaf aan de lijn en luistert erg goed naar zijn naam. De basiscommando's als zit en af, moet hij nog wat meer bevestigd hebben.
! 
gave keuze haha
. Hij is ontzettend leuk! Pa is nu met 'm aan het wandelen.
. En dat is dan 21... Mja, de rest is super blij met hem
.
. Als alles zo goed blijft gaan, dan blijft hij gewoon. 
) en het bij de katten redelijk druk is knuffel ik hier en daar ook een quarantainekat
Die zitten de hele dag maar in hun hokje, dus alle beetjes aandacht die ze extra krijgen is meegenomen natuurlijk 
Was een herder van .. 14 jaar ofzo? Echt hoog bejaard, sjokte nog met moeite een half rondje mee maar verder een heel vrolijke hond die nog heel goed kon kwispelen
.
).. Die zijn plaatsbaar, volgens mij waren er nog meer maar die weet ik even niet meer. In de quarantaine zat een Jack Russell die vanochtend binnen was gebracht, beestje was nog helemaal ondersteboven van zijn ineens erg beperkte leefruimte.. Maar het is even niet anders (buitenverblijven zijn op het moment de hele dag dicht ivm de kou). Waar ik wel echt even beduusd van was, was een boxer achtig teefje die inmiddels al bijna 2 weken 'zit'. Ze is echt doods en doodsbang voor vreemden, dus toen ik erbij kwam zitten kroop ze in het allerverste hoekje van haar mand. Ze trilde als een rietje, echt zielig. Heb haar een tijdlang zover proberen te krijgen dat ze naar me toe kwam, maar ze durfde gewoon niet. Uiteindelijk heel voorzichtig de halsband omgedaan, wat ze wel toeliet, en haar rustig mee naar buiten gevraagd. Toevallig kwam net de vaste medewerker van vandaag langs, waar ze blijkbaar wat meer vertrouwen in heeft
ze was gelijk een stuk vrolijker. Buiten was het wel echt weer even spannend, maar ze liep wel lekker haar plasjes te doen en een beetje te scharrelen enzo.
Kreeg zelfs een lebber over mijn gezicht!
Smerig natuurlijk maar het gaat om het gebaar
Ik zou die vorige eigenaar wel eens willen zien..
Er zat er eentje bij wie zowel het gehoor als het zicht niet meer 100% is, maar die wel echt een kroeldoos is. Dus ik haar kriebelen, allemaal gezellig enzo, op een gegeven moment vind ik het wel mooi geweest en doe het deurtje dicht. Kat begint gelijk heel lelijk te mauwen (een soort gegorgel
), zegt een van de kattenvrijwilligers 'Wat doe je nou!? Ga eens verder aaien!! ' Echt op zo'n manier dat ik gelijk zo was van 'Okee okeee' *braaf verder aaien* 
Maar het leek me wel even leuk om het te delen!

. Deze heb ik geopend voor mijn belevenissen en over onze dieren en ons asiel en ik zou het zonde vinden als het hier straks vol staat met avonturen van anderen, als je begrijpt wat ik bedoel
.Roomz schreef:Wat leuk dat je dit allemaal verteld
En wat een prachtige alaskan pup op de vorige pagina![]()
En super leuk dat jullie sjakoe nu hebben
. Daphne__ schreef:Oh, zit net te kijken naar de foto van sjakie en denk; Ach wat zit ie daar sip, hoop dat hij snel een huisje vind.
En nou lees ik dat hij bij jullie woont. Ken de hond helemaal niet, maar ben er heel blij om
. En hij is zo ontzettend leuk. Maar hij laat het ook merken als hij met rust gelaten wil worden, dan gromt ie een beetje. Nou, dat is prima, het is een hond geen knuffeldier.
. Ik dacht, als ex-asieldiertje zijn foto's wel leuk om te zien.
.

.
.

.

.
.