Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
shilady schreef:het is het huis vd ts dus zij mag bepalen wat er kwa beesten in komt
en vind dat als de ts ze liever niet alleen laat dat dat haar goedrecht is ...
Mloes schreef:shilady schreef:het is het huis vd ts dus zij mag bepalen wat er kwa beesten in komt
en vind dat als de ts ze liever niet alleen laat dat dat haar goedrecht is ...
Maar de TS heeft ook rekening te houden met haar vriend. Het is haar vriend zijn goed recht om die hondjes niet in zijn appartement te willen. En aangezien het geven en nemen is in een relatie moeten beide wat water bij de wijn doen.
Dat de TS voor een keuze gesteld wordt vind ik trouwens wel echt belachelijk hoor! Maar rekening houden met elkaars (in andermans ogen wellicht onzinnige) wensen zal toch moeten in een relatie!
Dus in dat opzicht snap ik TS wel. Echter vind ik wel dat zij zich wat soepeler kan opstellen door die hondjes bijv. een avond per week alleen thuis te laten. Nu heb je ze net twee weken, maar als je ze wat langer hebt kan dat best (vind ik dan..).
'Meneer wilde dit en dat', en hoe je beschrijft hoe jij reageerde/je voelde bij zijn acties..
En je hebt nu wel 2 lieve trouwe hondjes

rommulus schreef:Heel eerlijk ??
Na aan leiding van wat je hier plaatst zou ik zeggen
http://www.dumpdievent.nl
En dan was ik nog niet eens bij het hondjes probleem
xxMaxx schreef:Precies, wat als die vriend ineens 2 slangen in huis had gehaald en zij is daar als de dood voor? Is hetzelfde principe toch? Je houdt rekening met elkaar in een relatie en doet niet waar je zin in hebt zonder het te overleggen
Steentje schreef:Hij zegt dat het een aanslag op onze relatie is, omdat we elkaar een heeeeeel stuk minder gaan zien nu, omdat hij geen zin en geld heeft om continu naar mij te komen.
Hij zegt letterlijk dat ik een domme zet heb gemaakt, en niet naar de gevolgen heb gekeken.