Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Hoop dat het snel klaar is zo. jazzgps schreef:M3lisss schreef:Ik hoop dat je vader het nu wel gewoon op de harde manier aanpakt en dat het dan klaar is.
Een beetje minder mag het ook wel , het gaat hier wel om een levend dier, en niet om een voorwerp,
_Pretty schreef:Het beest is nu al 2x 1keer bijna vermoord maar nog niet helemaal, dan hoop ikook dat het net even iets harder gaat zodat hij eindelijk 'uit zn lijden' is 'verlost'
LauraBloem schreef:_Pretty schreef:Het beest is nu al 2x 1keer bijna vermoord maar nog niet helemaal, dan hoop ikook dat het net even iets harder gaat zodat hij eindelijk 'uit zn lijden' is 'verlost'
Ik voel me zo schuldig en het andere muisje is op zijn kop aan de tralies aan het hangen want zij zoekt haar vriendinnetje
jazzgps schreef:M3lisss schreef:Ik hoop dat je vader het nu wel gewoon op de harde manier aanpakt en dat het dan klaar is.
Een beetje minder mag het ook wel , het gaat hier wel om een levend dier, en niet om een voorwerp,
jazzgps schreef:Het beest is nu al 2x bijna vermoord maar nog niet helemaal, dan hoop ikook dat het net even iets harder gaat zodat hij eindelijk 'uit zn lijden' is 'verlost'